Premošćen kanal DTD na Bulevaru Evrope
Na gradilištu mosta preko Kanala DTD na trasi Bulevara Evrope spojena je konstrukcija mosta.
Kako je saopšteno iz Gradske kuće, ovim su završeni radovi na izgradnji konstrukcije desnog dela mosta preko Kanala DTD gledajući iz pravca Novog Sada. Gradilište je obišao gradonačelnik Miloš Vučević i naveo da da su radovi na trasi Bulevara Evrope u završnoj fazi
- Najteža deonica tj. premošćavanje mosta na Kanalu DTD ide po planiranoj dinamici. Raduje me da se radovi izvode u punom kapacitetu, da su uposlena gradilišta i verujem da ćemo do kraja godine završiti sve predviđene poslove koji se tiču Grada Novog Sada. U razgovorima smo sa Putevima Srbije od kojih se očekuje završetak radova na severnom kraku auto-puta Beograd - Subotica i ulaska u Novi Sad. – rekao je gradonačelnik Vučević.
Budući most će biti dug 176 metara, a širok oko 30 metara. Imaće četiri saobraćajne trake, obostrane pešačke staze širine tri metra i biciklističke staze širine dva metra, kao i javno osvetljenje koje će pokrivati celu konstrukciju mosta. Završeni su delovi prilazne konstrukcije mostu od prednapregnutog armiranog betona, a u toku su radovi na izradi prilaznih konstrukcija mostu koje se izvode sistemom „armirane zemlje,“ što podrazumeva izradu nasipa od peska sa postavljanjem vertikalnih betonskih panela.
- Pošto su se stekli svi uslovi, ovih dana takođe počinju radovi na izgradnji drugog dela mosta - leve strana. Prema trenutnoj dinamici kompletan završetak mosta očekujemo do kraja jula – rekao je sa direktor JP "Zavod za izgradnju Grada Novi Sad" Goran Višnjić.
Radovi na mostu su počeli 1. avgusta 2014. godine, izvođači su firme AD "Energoprojekt niskogradnja" iz Beograda i DOO "West-gradnja" iz Šapca, a ugovorena vrednost posla je 656.838.785 dinara.
Uporedo sa ovim radovima izvode se aktivnosti na izgradnji saobraćajnice od Primorske ulice do autoputa. Privodi se kraju izgradnja atmosferske kanalizacije, a trenutno su u toku zemljani radovi duž cele deonice kao priprema za izgradnju kolovozne konstrukcije koja će prema projektu biti dužine oko 1800 metara i širine dva puta po 7,5 metara. Poslednja deonica bulevara će imati dve kolovozne trake sa po dve saobraćajne trake, pešačke staze širine tri metra, biciklističke staze širine 2 metra, kao i novo javno osvetljenje. Takođe, radovi podrazumevaju i izgradnju kružne raskrsnice sa krakom ka Primorskoj ulici. Završetak ovog posla očekuje se do septembra.
Komentari 9
-
botine jedne
bice gotovo zbog izbora.
novo naselje
svasta...
ti ocito nemas pojma o cemu se prica, a komentarises? Kakve veze ima sto nije spojena kompletna deonica, lepo pise u tekstu. A ti sedi na bicikl i provozaj se i pogledaj kako teku radovi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar