Marketinški stručnjak Cvjetin Milivojević kaže za “Blic” da je reč o takozvanom silasku u bazu, odnosno o približavanju narodu.
- Reč je o pokušaju da se prikaže kako političke elite razumeju narod, kako dele s njim sve. Nije reč ni o čemu originalnom, to je trend koji postoji i u svetskom političkom marketingu - objašnjava Milivojević. On smatra da u nedostatku kreativnih, originalnih ideja, naši političari preuzimaju već postojeće šablone.
- Dok je u Skandinaviji normalno da vidite kralja ili premijera na biciklu bez obezbeđenja, kod nas to deluje previše namešteno - ističe on.
Kako navodi, umesto da kažu “ja sam iskren”, neka pokušaju sa “to što sam uradio bila je greška”. Ako i tada pobede, znači da im je marketing dao rezultate.
Na pitanje da li nakon Obaminih suza očekuje da i domaći političari zaplaču, on kaže da zna bar dva primera kada su političari u Srbiji iz pozorišta uzimali veštačke suze, a kako kaže, bilo je i veštačkog izgladnjivanja i veštačkih bolesti.
Autor: Blic
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Smorena
ST
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar