Izbornu kampanju će pratiti 134 posmatrača
Na osnovu njihovih podataka Agencija će kasnije utvrđivati kako su stranke trošile sredstva tokom kampanje.
Politički subjekti obavezni su da Agenciji dostave izveštaje o troškovima izborne kampanje 30 dana od dana proglašenja konačnih izbornih rezultata, a zaposleni u Agenciji će te izveštaje porediti sa izveštajima dobijenim od svojih posmatrača i reagovati ukoliko se utvrde nepravilnosti, rekla je pomoćnica direktora Agencije Katarina Klara Dakić.
"Za ovu izbornu kampanju predvideli smo 134 posmatrača - terenska posmatrača, koordinatore i centralne kooordinatore u 23 grada Srbije što je manji broj u odnosu na izbore održane 2012. i 2014. godine kada je bilo 165, odnosno 142 posmatrača", navela je Dakić.
Kako je objasnila, posmatrači prikupljaju sve informacije o političkim aktivnostima političkih subjekata i dostavljaju ih centralnim koordinatorima koji ih statistički i analitički obrađuju. Ti podaci se dostavljaju Agenciji koja, zatim, upoređuje podatke dobijene od posmatrača sa izveštajima o troškovima izborne kampanje koje dostavljaju sami politički subjekti.
Navodeći da se posmatrači biraju na osnovu javnog poziva koji raspisuje Agencija, ona je dodala da će javni poziv ubrzo biti objavljen na sajtu Agencije, kao i u jednim dnevnim novinama koje se izdaju na teritoriji cele Srbije.
Autor: Tanjug
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar