Stranke izbacile slogane iako izbori još nisu raspisani
Slogane, pobrojane, otkrile su javnosti za sada koalicija DSS-Dveri (Sreća), Levica Srbije (Idemo) i SRS (Srbiju u sigurne ruke), ostale stranke još nisu saopštile na kojim porukama će pokušati da osvoje birače.
Zajednički pojam DSS i Dveri na predstojećim izborima je "Sreća", dok će na pokrajinske izbore izaći sa sloganom "Ne dam zemlju".
"Mislim da je pojam sreća potpuno zanemaren u Srbiji i da su se neki drugi pojmovi već istrošili, izlizali", rekla je predsednica DSS Sanda Rašković Ivić.
Govoreći o ciljnoj grupi, ona ističe da su to glasači svih generacija. "Znam da je DSS-u sklonije zrelije biračko telo, ljudi koji imaju 45 i više godina, dok su Dverima skloniji mlađi, međutim stvari se menjaju, pa evo i mi imamo neku urbanu publiku koja se približava Demokratskoj stranci Srbije", rekla je ona.
Predizborni slogan SRS je "Srbiju u sigurne ruke" i upućen je, takođe, svim građanima Srbije i srpskom narodu, kaže lider radikala Vojislav Šešelj. "Posle dosmanlijskih, socijalističkih i naprednjačkih ruku koje su Srbiju dovele na rub opstanka, jedinu sigurnost pružaju ruke SRS. Mi hoćemo da pridobijemo podršku onih koji su ojađeni, a takvih je 90 odsto građana", rekao je Šešelj.
Levica Srbije Borislava Stefanovića već ima slogan "Idemo", za koji se, kažu, još uvek ne može reći da je predizborni. Prema rečima člana Levice Ivana Jovanovića, taj slogan poziva građane da se priključe pokretu koji, kako kaže, nudi nešto drugačije - odgovornost, kredibilitet i konkretna rešenja.
"Nama su ciljna grupa svi građani Srbije, naročito oni koji su u prethodnom periodu obespravljeni i oštećeni. Pri tome mislim na radnike, penzionere, one koji su ostali bez posla i na one kojima su smanjene plate, penzije, mladima...", rekao je Jovanović.
Naprednjaci i socijalisti još ne otkrivaju svoje slogane.
I u SPS kažu da su u njihovoj ciljnoj grupi svi građani Srbije. Zamenik šefa poslaničke grupe Neđo Jovanović očekuje da će građani "prepoznati kvalitet i ukazati poverenje onima koji vrede". "To su do sad pokazali SNS i SPS", rekao je on i dodao da je još uvek rano da se govori o kampanji, jer izbori još uvek nisu raspisani.
PUPS okuplja najstariju populaciju građana, pre svega penzionera, rekao je Momir Čolaković i istakao da će se obraćati sa devizom da penzija mora biti zaštićena ustavna kategorija.
Analitičar Cvijetin Milivojević kaže da je slogan "šlag na tortu" koji dolazi posle kvalitetnog istraživanja javnog mnjenja i dobre kampanje i sve poruke građanima sublimira u jednu ili dve lake, prijemčive i atraktivne poruke.
Milivojević kaže da će stranke razmišljati o najvažnijim problemima na koje građani traže odgovore i da će biti reči o boljem životu, platama, novim radnim mestima, ali i o EU, odnosu prema Rusiji i Kosovu. "U tom konglomeratu ideja bi trebalo tražiti i slogane koji će se vezivati za te teme", rekao je Milivojević.
Za njega je dobar i uspešan slogan onaj koji stranci donosi određeni procenat biračkog tela, koji je bio neopredeljen. Takav je, prema njegovom mišljenju, bio slogan koalicije DOS i Vojislava Koštunice "Ko sme da vas pogleda u oči", koji je ohrabrio dobar deo građana da izađu na izbore i glasaju protiv Slobodana Miloševića.
Autor: Tanjug
Komentari 1
ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar