Na reklamnim panoima, kao i na sajtu ove reklamne kampanje, navodi se da bi Estonci mogli da uštede velike količine vode za piće ukoliko bi spojili uriniranje i tuširanje.
U kampanji pod nazivom "Piški dok se tuširaš" navodi se da bi tako svaki Estonac mogao godišnje da uštedi 3.000 litara vode. Kada bi svi Estonci poslušali ovaj apel, godišnja ušteda bi bila četiri milijarde litara vode, što je petina količine vode u jezeru Ulemiste, najvećeg jezera u okolini Talina, koje je i najveći deo sistema za snabdevanje vodom Talina.
Autor: Blic
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Goran
munja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar