FOTO: Novi hotelski brend za štedljivije turiste
Novi Hiltonov brend, pod nazivom "Tru", trebalo bi da bude konkurent lancima kao što su "Komfort in", "Ferfild in" i "La kinta".
Iz kompanije Hilton, u čijem je vlasništvu preko 4.500 hotela širom sveta, poručuju da 40 odsto tražnje za hotelskim sobama dolazi upravo iz ovog cenovnog segmenta, kao i da mnogi niskotarifni hoteli nude "nedosledne proizvode i uslugu", što će Hiltonu omogućiti da izgradi poverenje među mlađim turistima, čija je potrošnja ograničena.
Iako Hiltonovi luksuzni hoteli beleže najvišu stopu popunjenosti, taj rast je u protekloj godini usporio. Istovremeno, niskotarifni hoteli su registrovali dvoprocentni rast popunjenosti i šestoprocentno povećanje prihoda po raspoloživoj sobi.
Najnoviji hoteli Hiltona će imati 98 soba, a kako poručuju iz kompanije, sobe će biti drugačije.
U sobi ne treba očekivati ormar, pošto će umesto njega postojati otvoren prostor sa vešalicama i kukama na zidu.
Autor: Tanjug
Komentari 1
piconoša
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar