DDOR dobio priznanje za brigu o svojim klijentima
Ovaj sertifikat ima za cilj utvrđivanje i sprovođenje efikasnog načina rešavanja prigovora korisnika osiguranja, a kako bi se to postiglo obavezno je da svi zaposleni budu upoznati sa ovim poslovnim procesom i uključeni u proces rešavanja prigovora.
"Takođe smo ponosnI što kao prvo osiguranje u Srbiji od sad ističemo i žig "Zaštićeni potrošač", koji nam je dodelila Republička unija potrošača. Njime ćemo u narednom periodu garantovati klijentima da pružamo najviši kvalitet usluga na tržištu i time štitimo njihova prava. Žig predstavlja zakonom zaštićeni znak poverenja namenjen potrošačima kao garant da je određeno preduzeće dostiglo najviši nivo kvaliteta usluga koje nudi", kažu iz DDOR-a.
Poštovanje zakona i dobrih poslovnih običaja u ovoj oblasti nije samo interes potrošača, već i kompanija koje se na taj način angažuju u fer konkurentskoj borbi na tržištu, koja vodi boljim poslovnim rezultatima, ali i nižim cenama i višem kvalitetu.
Strategija zaštite potrošača je i u skladu sa zahtevima EU za kreiranje boljeg okruženja za potrošače.
Reklamni tekst
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar