Isplata najvećeg dela tog iznosa će, međutim, biti zamrznuta na period od tri godine i novac će jedino biti isplaćen ukoliko vrednost akcija grupacije u međuvremenu poraste u dogovorenom procentu. VW je, u danas objavljenom izveštaju, otkrio i da će generalni direktor Matijas Miler, koji je prošle godine imenovan na tu funkciju kako bi izvukao kompaniju iz najveće krize u njenoj istoriji, dobiti 4,76 miliona evra, od čega je 1,1 milion evra njegova fiksna plata, a 3,65 miliona evra bonus.
Bivši generalni direktor Martin Vinterkorn, kog je Miler zamenio odmah po izbijanju skandala, dobiće 7,31 milion evra, što je manje u odnosu na 15,86 miliona evra koliko je dobio 2014. godine, prema VW-ovom izveštaju. Hans Diter Peč, koji je poziciju finansijskog direktora zamenio funkcijom predsedavajućeg u nadzornom odboru VW-a, trebalo da bi da dobije 5,1 milion evra, a osim toga, on će dobiti 13.400 evra za obavljanje dužnosti predsedavajućeg u odboru.
Prošle nedelje, VW je saopštio da će zamrznuti isplatu 30 odsto godišnjih bonusa za članove izvršnog odbora.
VW je, takođe, objavio da je ostvario ogroman gubitak od 1,58 milijardi evra u 2015. godini, zbog izdvajanja 16,2 milijarde evra za pokrivanje potencijalnih troškova skandala. To je prvi gubitak za kompaniju od 1993. godine, a VW je u 2014. godini ostvario profit od 10,8 milijardi evra.
VW, koji poseduje 12 brendova, od "audija" do "poršea", "lamborginija", "škode" i SEAT-a, zapao je u septembru prošle godine u najveću krizu do sada, kada je u javnost isplivalo da je u 11 miliona vozila širom sveta ugradio softver za manipulacije vrednostima izduvnih gasova.
Autor: Tanjug
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
zivan
Ipak, pokazale se da su senzacionalne glasine o pet puta vecoj emisiji gasova lupetanja. Softver je prikazivao emisiju 30 odsto manju od realne. NO, svih 12 modela WV su izvanredna vozila, svaki lider u svojoj klasi, zato se nemaccki proizvodjacc i brzo oporavlja.
To je borba izmdju proizvodjacca dva tipa motora sa unutrassnjm sagorevanjem...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar