Za samo 24 sata, prodaja na internetu u Kini je premašila promet ostvaren tokom glavne potrošačke groznice u SAD koja traje pet dana, posle Dana zahvalnosti.
Ovogodišnji bruto obim prodaje, kao ključno merilo onlajn prodaje, pretekao je prošlogodišnju internet prodaju u Kini od 91,2 milijarde juana (13,4 milijarde dolara), saopštila je kineska platforma za onlajn trgovinu Alibaba, dodajući da je samo u prvih pet minuta potrošeno više od milijardu dolara. Rivalska kompanija JD.com, više fokusirana na prodaju elektronike, takodje je saopštila je da je ovogodišnja prodaja premašila prošlogodišnju.
U SAD, ukupna onlajn prodaja u pet pomenutih prazničnih dana je prošle godine dostigla vrednost od 11,1 milijarde dolara.
Za Dan samaca izabran je 11. novembar, kao simboličan zbog jedinica u datumu (11. 11) prenosi agencija AFP, podsećajući da Kina ima najveći broj korisnika interneta u svetu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar