Na šta treba paziti kada imenujete mail?

Kompanija Boomerang sprovela je istraživanje na 250.000 mailova kako bi saznala kako treba da izgleda savršen mail.

Istraživanje je pokazalo da je gramatika najvažnija pri pisanju, a najviše kada je reč o naslovu maila, odnosno "subjectu".

Mailovi bez ijedne greške u naslovnom delu maila odgovore dobijaju u 34 odsto slučajeva, dok oni koji imaju gramatičku grešku odgovor dobiju u samo 29 odsto slučajeva. Kada je naslov kratak i bez greške, odgovor stiže u čak 41 odsto slučajeva.

Ipak, najveća greška koju možete napraviti je da naslov maila napišete malim početnim slovom, tada odgovor stiže u samo 28 odsto slučajeva.

Otkrili su i da ljudi ove greške najčešće prave ponedeljkom pa zato, ako već morate slati mailove ponedeljkom, pripazite na ove stvari.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Ponovo sledi moljakanje za naftu

Ponovo se približio dvadeset i osmi dan u mesecu i naglo se pojačala neizvesnost hoće li u narednom periodu Srbija moći slobodno da kupuje i doprema naftu.

Ruski gas podelio Evropljane

Otkako je pre bezmalo tri i po godine počeo sukob u Ukrajini, Evropska unija je brzo počela da drastično smanjuje uvoz gasa iz Rusije.