Prihodi kompanije su istovremeno opali za 16 procenata na 9,7 milijardi dolara.
Sunovrat poslovnih rezultata je posledica rashoda od 653 miliona dolara vezanih za prodaju punionica u Severnoj Americi, budući da se kompanija okreće širenju ponude negaziranih napitaka i onih sa minimalnim sadržajem šećera zbog opadanja tražnje za slatkim sokovima.
Obim prodaje je porastao u tri od četiri kategorije napitaka: sokovi, mlečni proizvodi i biljni napici; zatim voda, obogaćena voda i sportski napici; i na kraju čaj i kafa.
Kod gaziranih napitaka je obim prodaje stagnirao.
Glavni izvršni direktor Džejms Kvnsi je izjavio da Koka-Kola sada ulaže napore da zadovolji tražnju potrošača za nezaslađenim napicima i zdravijim proizvodima.
Prodaja "Koka-kole" sa nultim procentom šećera (Coca-Cola Zero Sugar) zabeležila je snažan rast u Evropi, na Bliskom istoku, u Africi i Latinskoj Americi. Kompanija je lansirala nove sokove od pomorandže u Kini i povećala zastupljenost svojih gustih i premijum sokova pod brendom "Inosent" u zapadnoj Evropi.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
mrva
Rox
tesko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar