Taj list je na kraju drugog kvartala završenog 25. juna imao 2,3 miliona digitalnih pretplatnika, što je za 63,4 odsto više nego u istom periodu prošle godine, dok je ukupan profit dostigao 15,6 miliiona dolara u odnosu na gubitak od 211.000 dolara iz drugog kvartala 2016. godine.
Njujorški list je, u nastojanju da uveća prihode od digitalnog izdanja, ponudio popuste kako bi privukao pretplatnike na svoje onlajn izdanje, kao i na neinformativne usluge, kao što su dnevne slagalice i kuvarski recepti.
Prihodi od oglašavanja u digitalnom izdanju, koji čine gotovo 42 odsto ukupnih prihoda od oglašavanja, povećani su za 22,5 odsto na 55,2 miliona dolara u tom kvartalu.
Istovremeno, prihodi od oglašavanja u štampanom izdanju su nastavili da padaju, potonuvši za 10,5 odsto na 77,1 milion dolara, jer štampano izdanje privlači manje pretplatnika.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar