Zašto je bitno da "veliki" podržavaju "male"

Mnogi veruju da je vreme malih, lokalnih prodavnica prošlost koja se neće vratiti i da su samostalne trgovačke radnje izgubile bitku za kupce.

Treba samo pogledati bilo koje veće mesto u Srbiji i videćemo da su hipermarketi u svakom komšiluku. To je naravno priroda i dinamika savremene kupovine, ali "male trgovine iz komšiluka" nisu sasvim potisnute iz igre, štaviše - posmatranja tržišnih kretanja pokazuju da kupci u Srbiji ne žele tako lako da ih se odreknu.

Podrška opstanku ovakvih trgovinskih radnji nije pitanje odupiranja promenama, već izbor da se pomogne malim, nezavisnim preduzetnicima da održe i osnaže svoje poslovanje. Izuzetno je važno da takvu podršku pružaju i velike kompanije koje dominiraju tržištem, zbog čega METRO Cash & Carry Srbija svoje dugogodišnje iskustvo nudi kao garant pouzdanog partnerstva svim samostalnim preduzetnicima iz oblasti trgovine i ugostiteljstva.

Širom sveta METRO radi za milione preduzetnika, i kroz svoje bogato iskustvo prilagođeno specifičnostima i potrebama svake zemlje u kojoj posluje, kompanija razvija svoje usluge kako bi na najadekvatniji i najkvalitetniji način pružila ono što njeni kupci očekuju i traže. U Srbiji METRO veruje da je očuvanje koncepta tradicionalnih trgovinskih radnji posebno bitno za razvoj i unapređenje lokalnih zajednica. Pored toga što samostalni preduzetnici doprinose dinamičnijem razvoju lokalne privrede, njihov pozitivan uticaj na manje zajednice je nezamenljiv - lični pristup i poznavanje navika i potreba njihovih potrošača znači kreiranje posebnosti svakog komšiluka.

Zbog toga METRO želi da pomogne i podrži razvoj preduzetničkog duha, pružajući usluge i asortiman proizvoda posebno osmišljen da odgovori na zahteve svojih kupaca. Bilo da je reč o neprestanom razvoju asortimana, dostavi robe, sveobuhvatnoj ponudi na jednoj lokaciji - cilj je uvek izaći kupcima i krajnjim potrošačima u susret i ponuditi im najbolje od onoga što im je potrebno.

Pored praktične podrške preduzetnicima, još jedan vid podrške biznisu i profesionalcima na kojima kompanija aktivno radi su i edukativni programi i projekti usmereni na teme iz oblasti ugostiteljstva. Reč je o jednoj od grana privrede koja u Srbiji pokazuje izuzetan potencijal, gde uz primenu novih znanja i inovativnih rešenja, možemo doći do značajnih ekonomskih rezultata i dugoročnog, održivog razvoja.

Sa tom namerom, METRO u saradnji sa Privrednom komorom Srbije organizuje besplatne radionice za preduzetnike iz ugostiteljskog sektora, i do sada su održana dva izuzetno posećena događaja u Požarevcu i Beogradu, a do kraja godine će se organizovati i obuke u Čačku, Nišu, Kragujevcu, Novom Sadu i Subotici. Besplatne radionice pokrivaju različite oblasti od razvijanja biznis planova i povećanja profitabilnosti, preko poboljšanja kvaliteta hrane i usluga, do učenja inovativnih tehnika rada u kuhinjama hotela, restorana i drugih ugostiteljskih objekata. Učesnicima radionica obuku drže priznati stručnjaci iz različitih segmenata HoReCa industrije.

METRO u Srbiji danas zapošljava više od 1.000 posvećenih i iskusnih profesionalaca u oblastima nabavke, prodaje, logistike, odnosa sa kupcima, komercijale, dostave, čiji deo tima možeš biti i ti. Ukoliko želiš da radiš za METRO, imamo otvorena radna mesta za prodavce i kasire u svim distributivnim centrima, komercijalne pozicije kao i stalno otvorena mesta za praksu u različitim sektorima kompanije.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Kina zabranjuje kupovinu od Boinga

Kina je naložila svojim avio-kompanijama da obustave sve buduće isporuke aviona američkog proizvođača Boing, kao odgovor na nove američke carine koje je predsednik Donald Tramp uveo na kinesku robu.

Prada kupuje modnu kuću Versaće

Italijanska modna kuća Prada saopštila je da je postigla "definitivni dogovor" sa američkom grupom Kapri Holdings o preuzimanju 100 odsto čuvene marke Versaće za 1,25 milijardi evra.