Iz kompanije se nadaju da će razvoj aplikacije podstaći pasivne korisnike koji sve manje govore o svom životu putem Fejsbuka.
Prema izveštaju veb stranice za tehnologiju i vesti, do sredine 2015. godine originalno deljenje ličnih stvari na Fejsbuku je opalo za 21 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Trend je posebno izražen među korisnicima mlađim od 30 godina. Fejsbuk sada svakodnevno korisnike podseća na praznike i značajne datume, kao i na već deljeni sadržaj.
Fejsbuk je nedavno uveo i opciju "Facebook Live", koju su prethodno mogli da koriste samo pojedinci.
"'Facebook live' je kao da imate televiziju u svom džepu. Svako sa mobilnim telefonom sada ima mogućnost da emituje sadržaj bilo gde u svetu. Kada komunicirate putem opcije Live, osećate se povezanim na ličnom nivou. Ovo je veliki napredak u našoj komunikaciji i stvoriće nove prilike za zbližavanje ljudi", napisao je svojevremeno osnivač Fejsbuka Mark Zakerberg.
Autor: 021.rs
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar