Šta Fejsbuk profil govori o svom vlasniku
Ljudi su skloni da objavljuju stvari na internetu u skladu sa "velikih pet osobina ličnosti" (ekstrovertnost, otvorenost, pristajanje, neurotičnost i savesnost).
Istraživači su otkrili:
- Neurotični ljudi koriste fejsbuk kako bi tražili potvrdu od drugih.
- Narcisi stalno obaveštavaju o svojim poduhvatima, dijetama i vežbanju i traže pažnju i potvrdu od drugih kroz broj lajkova.
- Otvoreni, radoznali i kreativni ljudi uglavnom objavljuju postove o intelektualnim ili određenim političkim temama.
- Savesni ljudi ne postavlju često, a kada postave, to je uglavnom nešto o deci.
- Oni sa manjkom samopouzdanja uglavnom postavljaju nešto o svom partneru ili svojoj vezi.
Slike koje vam se nalaze na profilu takođe dosta govore o vama. Studija Univerziteta Pensilvanije proučavala je pet različitih tipova fotografija i ličnosti.
Otkrili su da:
- Ljudi koji poziraju sa nekim predmetom ili u smešnoj pozi, na profilnoj slici, uglavnom su otvoreni za nova iskustva.
- Neurotični ljudi uglavnom na profilnoj slici imaju neki predmet ili životinju, bilo šta samo da im se ne vidi lice. Oni koji objave svoju sliku, ponekad imaju čudan izraz lica, kao rezultat toga da bi radije ispali neobično, ali su svesni društvenog pritiska da izgledaju srećno na slikama.
- Savesni ljudi imaju srećne, savršeno "uramljene" slike.
- Ljudi koji su prijatni, koje odlikuje pristajanje, imaju sliku sebe kako se smeju ili kako se smeju sa društvom.
- Ekstroverti imaju uvek šarene slike na profilu i koriste sve metode da izgledaju mlađi nego što jesu.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar