Tako će korisnici jedne od najpopularnijih aplikacija za dopisivanje uskoro na ekranima svojih pametnih telefona uz poruke svojih prijatelja gledati i oglase.
Kako ističu iz Facebooka, oglasi će biti plasirani između korisničkih poruka, kao što je to slučaj s oglasima na klasičnom Facebook zidu.
Šef razvoja Messengera Sten Čudnovski, gostujući na MobileBeat 2017, najavio je kako oglasi neće biti vidljivi odmah niti svima. Naime, poslužiće se istom taktikom koju su koristili i za uvođenje oglasa na Instagram - postepeno i polako.
Ovo je samo poslednji u nizu pokušaja Facebooka da obezbedi pozitivan rast prihoda. Već su se pojavile glasine kako bi sledeći "na udaru" mogao biti popularni servis i aplikacija za dopisivanje WhatsApp. Naime, prema nekim procenama svakog dana razmeni se više od dve milijarde poruka na Messengeru i oko dve i po milijarde na WhatsAppu, što je izuzetno zanimljivo oglašivačima.
Procenjuje se kako bi uvođenjem oglasa u Messenger i WhatsApp, Facebook mogao zaraditi dodatnih 11 milijardi dolara do 2020.
Prvi koji su imali "sreće" da vide oglase u Messengeru su bili korisnici u Australiji i na Tajlandu, gde je Facebook testirao tu mogućnost poslednjih šest meseci. Oglašivači mogu da koriste klasični oglas kojim privlače posetioce na svoje web ili Facebook stranice, ili ponuditi korisnicima mesto gde mogu započeti razgovor, pitati šta ih zanima ili dobiti dodatne informacije o kompaniji. Zanimljivo je kako su korisnici veoma dobro prihvatili takav oblik oglašavanja jer ih "povezuje s kompanijama".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar