Tako plasirana informacija predstavlja veoma vidljiv podsetnik, koji deluje ubedljivo na ljude kako bi ih naveo na taj humani čin.
Ova aktivnost, na osnovu prikupljenih lajkova, postaje mnogo vidljivija u Fejsbukovom "njuz fidu", što doprinosi tome da informacija brže stigne do većeg broja ljudi.
Nova aktivnost na Fejsbuku pokrenuta je na inicijativu iz Indije, zemlje koja 1. oktobra obeležava Nacionalni dan davalaca krvi. Tog dana Fejsbuk će početi da prikazuje poruku i da poziva ljude da se prijavljuju putem nove sekcije koja će biti dodata u njihove profile.
Korisnici će imati opciju da od određene osobe, grupe ili organizacije zatraže krv, na osnovu dodavanja informacija o krvnoj grupi, lokaciji na kojoj treba da bude dostavljena i podataka potrebnih za uspostavljanje kontakta sa onima kojima je krv potrebna.
Oni koji su idenifikovani kao osobe voljne da daju krv dobiće obaveštenje sa zahtevom da se prijave.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar