Ovu funkciju već su dobili neki korisnici, a može proći određeno vreme dok svi ne počnu da je primećuju.
Facebook Messenger je prošle godine počeo sa prikazivanjem statičnih reklama, a sada ovo podiže na novi nivo. Aplikacija je u prošlosti mnogo puta optuživana za bloatware, a ovaj novi potez sigurno neće pomoći da ljudi imaju pozitivno mišljenje o Facebook Messengeru kao racionalnom servisu.
U kompaniji Facebook ističu da će pratititi ponašanje korisnika, a nakon analize će odlučiti da li će zadržati video reklame ili će ih odbaciti u nekom trenutku.
"Korisničko iskustvo je prioritet za nas. Međutim dosadašnji signali, kada su se testirale bazične reklame, nisu pokazivali promene u tome kako ljudi koriste platformu i koliko poruka šalju. Video reklame bi mogle donesti drugačiju atmosferu i raspoloženje kod korisnika, ali mi nismo uvereni u to", ističu u Facebooku.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar