Građani i dalje moraju da plaćaju administrativne takse
"To znači da građani više ne moraju da pribavljaju dokumenta sa tim podacima od organa, već se ti podaci direktno pribavljaju kroz službenu komunikaciju između organa", navodi se u saopštenju.
Ministarstvo je objasnilo da se obaveza razmene podataka ne može poistovetiti sa uvođenjem elektronske uprave, već da ona može da se odvija i konvencionalnim kanalima, na primer redovnom poštom. Razmena podataka, kako je objašnjeno, ne oslobađa građane od plaćanja administrativnih taksi za potrebe usluga, odnosno upravnih postupaka koje oni ostvaruju pred organima.
"Razmena podataka iz službenih evidencija ne podrazumeva obećanje i ostvarenje eUprave i da 8. juna 2016. godine nije nestala svaka finansijska obaveza građana kada se na nekom šalteru obrate upravi za određenu uslugu", naglasilo je resorno ministarstvo.
U sredu, 8. juna počela je primena prvih odredbi Zakona o opštem upravnom postupku, koje se tiču obaveze organa javne uprave da između sebe razmenjuju podatke iz službenih evidencija u upravnim postupcima.
A kako je ova novina uticala na rad šaltera u Novom Sadu, možete pročitati OVDE.
Komentari 2
Liman3
Norma Lan
U prvoj varijanti su govorili da neće biti potrebe za dodatnom dokumentacijom, a onda su osmislili da iako ne treba, mora da se plati!
Ovo zlo se može iskoreniti samo na jedan način...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar