Postupak protiv Eurobanke zbog ličnih podataka klijenata u smeću
"Činjenice utvrđene u postupku nadzora govore da je do prekršaja došlo, ne zbog zle namere već zbog grube nepažnje i nemara, ali to svakako ne isključuje odgovornost i poverenik je protiv Eurobank a.d. Beograd i predsednika Izvršnog odbora kao odgovornog lica podneo zahtev za pokretanje prekršajnog postupka Prekršajnom sudu u Beogradu", naveo je Šabić u saopštenju.
Nakon što su utvrđene nepravilnosti u tom slučaju, poverenik je naložio banci da preduzme mere i da ga u roku od osam dana o preduzetim merama izvesti. Poverenik je zbog toga uputio i pismo guvernerki Narodne banke Srbije Jorgovanki Tabaković i ukazao da činjenice i okolnosti govore da nije reč o izolovanom slučaju.
Šabić je naveo i da utvrđene činjenice govore da takvi postupci banaka mogu predstavljati i druge ozbiljne povrede prava, van nadležnosti poverenika, na koje bi trebalo i na koje bi morali da reaguju i drugi nadležni organi.
On je ocenio i da je važno da Narodna banka u okviru svojih ovlašćenja i nadležnosti reaguje na sve slične slučajeve i izrazio očekivanje da će to i činiti.
Podsetimo, gomila papira na kojima se nalaze imena, prezimena, adrese, matični brojevi i brojevi tekućeg računa nedavno su završili na ulicama Vidikovca u Beogradu. Više o ovom slučaju možete pročitati OVDE.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar