EPS: Umanjićemo račune svim oštećenim građanima, u Vojvodini nije bilo žalbi
Kako je saopšteno iz EPS-a, do problema je došlo zbog neočitavanja brojila na teritorijama elektrodistribucija u Nišu i Beogradu.
"Želim da uputim izvinjenje svi građanima Republike Srbije, odnosno svim korisnicima EPS-ovi usluga, jer je evidentno da u određenim delovima Srbije, na teritorijama određenih elektrodistribucija postoji greška u čitanju brojila i zbog toga greška u ispostavljenim računima. Mi ćemo sve ispitati vrlo precizno. Pod nadzorom EPS-a biće očitana potrošnja za januar, od 1. februara, i ispravićemo svaki račun tako da nijedan građanin, nijedan korisnik neće biti oštećen", rekao je v. d. direktora "EPS-a" Milorad Grčić.
Grčić je istakao da je će istraga koju je naredio biti završena za dva do tri dana.
"Ljudi određenim u elektrodistribucijama koji snose krivicu za ovaj deo priče biće smenjeni već u toku naredne nedelje, a svi naši građani koji smatraju da su oštećeni i da imaju nerealno veći račun, mogu da upute reklamaciju", rekao je on i naglasio da na teritoriji Vojvodine nije bilo nikakvih problema sa računima.
Grčić se izvinio zbog nedovoljno preciznih informacija koje je EPS davao javnosti, i objasnio da su osnovni razlozi za to bili nedovoljan broj informacija ili netačne informacije koje je EPS dobijao iz elektrodistribucija.
Podsetimo, određen broj građana požalio se medijima da im je nakon Nove godine stigao znatno uvećan račun za struju.
Komentari 12
G
potrosac
vesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar