Ona je rekla da je sa predstavnicima MMF-a razgovarala na nekoliko tema - reforma železnica, investicije, o izdavanju građevinskih dozvola i o novom zakonu o upisu u katastar, kao i statusu Srbije na Duing biznis listi.
- Mi zaista nemamo ni u jednoj od ovih oblasti kritičnih tačaka niti problem. Već na prošloj reviziji, a i sada je to tako. Kada govorimo o reformisanju javnih preduzeća Železnice Srbije su primer kako može da se sprovodi proces reformisanja javnih preduzeća i da proces reformisanja preduzeća ne podrazumeva samo smanjenje radne snage nego podrazumeva u svakoj oblasti pokušaj da budemo efikasniji što smo mi na Železnici pokazali da je moguće - rekla je Mihajlović.
Ona je navela da su u isto vreme javna preduzeća nosioci velikih investicija i da se mora voditi računa o tome kako određeno javno preduzeće te investicije sprovodi.
- To znači da u Železnicama, s jedne strane, imamo ukidanje onih pruga koje su bile potpuno nerentabilne i neefikasne na kojima se ništa nije radilo i gde su postojali samo gubici, ali u isto vreme imamo vrednost investicija na Železnici koje su blizu četiri milijarde evra. Jedan deo je održavanje pruga, a mnogo veći deo jesu u stvari investicije kao što je projekat Beograd-Budimpešta - kazala je Mihajlović.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 8
General Grant
Nikako da saznamo.
LALA
NS65.
Odma će i pruga biti izgrađena!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar