Turističke agencije napravile spisak putnika koji stalno tuže

Kazna za parking, prljava ringla i "agresivni" komarci nalaze se među ovogodišnjim žalbama za koje naši turisti traže povraćaj novca od turističkih agencija.
Ovog leta je napravljen i "crni spisak turista" koji redovno tuže agencije.
 
"Primetili smo da neki ljudi, veoma stručno, podnose žalbe i svaki put nešto izvuku. Jednoj gospođi je zbog velikih talasa otkazan izlet brodom i ona je tražila da joj se vrati novac za celokupno putovanje, jer je na turu krenula 'samo zbog tog izleta'. Kada smo je obavestili da ne može da joj se vrati celokupna suma, pohvalila se da nikada nije izgubila nijedan spor protiv bilo koje agencije. To nam je bilo sumnjivo, pa smo sakupili dokumentaciju koja je pokazala da ona godinama na putovanjima fotografiše mrave, uzima izjave, prikuplja dokaze i da bukvalno uživa u tome. Generalno, reč je o ljudima koji su advokati i profesori fakulteta u penziji, a svima im je zajedničko to što su intelektualci i iz većih gradova. Kada su upoređeni podaci iz agencija, zaključili smo da oni godinama uspevaju nešto da izvuku. Sada je tome došao kraj i teško da će ponovo putovati posredstvom agencije", kaže za Novosti direktor JUTA-e Aleksandar Seničić.
 
Nažalost, ova "crna lista turista" šteti pravim žalbama putnika koji su zaista imali neugodnosti na putovanju. Ove godine su inspektori dobili oko 150 žalbi, a JUTA 30. To je povećanje od 20 odsto u odnosu na prošlu godinu, ali i dalje manje od jedan odsto u odnosu na ukupan broj turista, jer je od početka sezone 350.000 turista letovalo posredstvom agencija. U zemljama EU sezona se smatra uspešnom kada dobiju do pet odsto žalbi.
 
"Zlonamerni ljudi žele da zloupotrebe Zakon o potrošačima i oni to najčešće rade kod otkazivanja putovanja. Agencije imaju razloga da u tim situacijama zadrže stvarne troškove, ali naši turisti varaju uz pomoć doktora koji izdaju lažne potvrde da imaju boginje, da su im se roditelji šlogirali, da im je puklo slepo crevo, zatim stavljaju gips na zdrave ruke i pozivaju se na smrtni slučaj daljih rođaka. Ista ta imena 'bolesnika' sledeće nedelje se pojave na spisku druge agencije koja je dala 'last minute' ponudu", navodi Seničić.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Debeli

    16.07.2017 02:02
    Rad sa ljudima, nikad više
    Više od 10 godina sam radio kao šalterski radnik u turističkoj agenciji, direktno sa strankama. Na sajtu agencije jasno su naznačeni radno vreme, fiksni i "samo za hitne situacije" mobilni telefon. Šta boli uvo nekoga da te pozove na mobilni u 22:30, 00:50 ili u 03:00, jer on misli da je to normalno. Pita te da li ima mesta u Pefkohoriju za 10 dana u terminu... Kako sad da ga ne pošalješ tamo gde mu jeste mesto?!! Ne, ljubazno i učtivo ga zamoliš da pozove tokom radnog vremena a ON se nadrnda i počne da ti psuje "majku neradničku" i slično... Zemljače, 02:30 ujutro je!!!
  • sustina je

    15.07.2017 20:53
    dragi komentatori
    Da visokointelektualna klijentela zeli da letuje besplatno a to znam pouzdano za neke, i na taj nacin sto je neodbranjivo idu iz agencije u agenciju i gle cuda nijedna nije dobra i zato ovi spiskovi, a da ima svakakvih agencija istina je ali i nas ima svakakvih i zato ne trpajmo sve u isti kos i nemojmo uvek kao neki biti zli i naopaki i nervirati se kao N. SKODI SRCU
  • Milan

    15.07.2017 19:39
    Da li neko čita
    Neverovatno je kako ljudi izvrću sve što se napiše. Nije napisano da niko ne sme da se žali, nego da ima ljudi koji zloupotrebljavaju tu mogućnost.
    Naravno da ima i opravdanih primedbi, niko to ne spori, ali vi kao da živite među Norvežanima pa ne znate da ima ljudi koji kradu po samoposlugama, koji otvaraju lažna bolovanja, koji lažno svedoče na sudu, koji se žale bez razloga na ovo ili ono... pa i na aranžmane.
    Ne radim u turističkoj agenciji, ali radim sa strankama (u privatnoj firmi, da ne bude zabune) i mada je 90% ljudi skroz OK, ima par procenata kojekakvog ološa, par procenata psihički labilnih ljudi i par procenata nekakvih snobova i skorojevića koji zamišljaju da time što su stranke-mušterije imaju pravo da dosađuju, maltretiraju, zakeraju ili imaju nekakav VIP tretman i koji nam uzmu ogromnu energiju i vreme i za koje sam i sam par puta komentarisao da treba staviti tablu: Peri Periću zabranjen ulaz.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija