U saopštenju Ministarstva se podseća da je u prethodne tri godine na prugama pušteno u saobraćaj 48 novih, najmodernijih vozova, a da je u njihovu nabavku uloženo oko 200 miliona evra. To je, kako kažu, deo ukupnih ulaganja u modernizaciju železnice, koja iznose više od četiri milijarde evra.
"Vozovi nisu samo sredstvo transporta, oni su i ogledalo naše kulture, naša slika i prilika, a brojni turisti i putnici iz inostranstva upravo u vozu stiču prvi utisak o našoj zemlji. Zato vozovi ne pripadaju samo železnici, niti samo državi koja je za njih platila, oni pripadaju svima nama, građanima Srbije", kažu u Ministarstvu.
Oni kažu da uklanjanje grafita sa vozova godišnje košta stotine hiljada dinara, a to je, napominju, samo deo štete koja se plaća, jer tokom ponovnog farbanja ti vozovi moraju biti isključeni iz saobraćaja.
Zato Ministarstvo apeluje na sve da se zajednički čuvaju vozove. Pored ministarstva apelovale su i četiri železničke kompanije, "Srbija voz", "Infrastruktura železnice Srbije, "Srbija kargo" i "Železnice Srbije".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 15
Marko
Komifo
Ne loži se šabane, i ne pretvaraj se da znaš šta je UNESCO. Ne oslikavaju oni vozove bradatim fantomima jer su deo svetske kulturne baštine, nego da peru pare, podilaze idiotskom sloju koji u te fantome i veruje i, što je najbitnije, izazivaju sukob s ekipom šabana koji veruju u druge fantome. Sajam kiča, seljaštva, sujeverja i manipulacije.
gari
Pa što vi onda po njima crtate bradate čudotvorce iz bapskih priča?
....a ti mudroseru pisi unesku da ih izbaci iz svetske kulturne bastine, ak si prostule i glupson zadrzi to za sebe, ostalima nije nuzno citati gluposti fobicnih primitivaca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar