Odluka moćnih zemalja Evrope pokrenula je "priče" o novoj najezdi "krševa" na naše auto-placeve, pa se tako barata i sa cifrom od
300.000 dizelaša koji bi u narednim godinama pristigli u Srbiju iz Nemačke i Švajcarske.
"
U Nemačkoj ima registrovanih više od 45 miliona automobila, dizel vozila zauzimaju 31 odsto, a teško je reći koliki bi broj mogao da završi na našim drumovima", kaže za
"Novosti" predsednik Eko-kluba Srbija i organizator "Tesla relija" ekoloških vozila Dragan Škrnjić, predsednik Eko-kluba Srbija organizator "Tesla relija" ekoloških vozila.
Evropa žuri da na razne načine zaštiti veoma ugroženu životnu sredinu, pa će veliki broj tih vozila završiti i u Srbiji. Ipak, bez obzira na upozorenja ekologa, uvoz tih polovnjaka značajno bi podmladio naš vozni park, čiju starost profesor Saobraćajnog fakulteta dr Milan Vujanić procenjuje na 17 godina.
"Mi, nažalost, nemamo mogućnost da kupujemo veći broj novih vozila pa bi tako ova, polovna, sa Zapada, bolje održavana i novija nego naša, značajno uticala na celokupni vozni park", kaže Vujanić.
U Srpskoj asocijaciji uvoznika novih vozila i delova ističu da niko nije protiv uvoza polovnih vozila, ali smatraju da bi neki red morao da se zna.
"Ova situacija nalaže zaštitne mere koje Srbija treba da preduzme dok još ima vremena i na taj način predupredi ekološku štetu koja je u najavi", smatraju u ovoj asocijaciji. "Već nekoliko meseci upozoravamo na pogubnost nekontrolisanog uvoza polovnih vozila i njihovog štetnog uticaja na ekološku "čistoću". Pomenute države proteruju iz svojih gradova sve što nije standard "evro 6" a mi ne preduzimamo ništa u smislu zaštite."
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 17
MMS Car
Недељко
Mikan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar