Ministarstvo na čijem čelu je Zorana Mihajlović prijave je podnelo zbog deonice puta Ub - Lajkovac na Koridoru 11, koja nikada nije puštena u saobraćaj, pišu "Novosti". Kako se navodi, na toj trasi, asfaltirano je 4,5 od ukupno 12,5 kilometara, ali će morati iz početka da se radi, jer su uočena brojna oštećenja, a utvrđeno je i da su majstori ugradili glinu u osnovu auto puta. Za te radove biće potrebno oko milijardu dinara, odnosno više od osam miliona evra.
"Novosti" pišu da su krivične prijave podnete i protiv direktora građevinskih preduzeća PzP "Beograd" Bore Jelića, AS "Putevi Užice" Milana Bojovića i Ratomira Todorovića, direktora AD "Planum", koje su bile izvođači radova.
Na spisku osumnjičenih su i inženjeri iz Instituta za puteve, "Koridora Srbije" i Saobraćajnog instituta "CIP", koji su bili angažovani kao nadzorni organ i trebalo je da ukažu na propuste i korišćenje neadekvatnog materijala.
"Novosti" pišu i da su u Ministarstvu, posle izveštaja Saobraćajnog instituta "CIP" i "Puteva Srbije" o stanju ove saobraćajnice, odlučili da nadležni pravosudni organi utvrde da li postoji i kolika je odgovornost ljudi koji su radili na ovom projektu, jer će sanacija već urađenog auto-puta morati da se plati iz budžeta.
Izgradnja ove deonice započela je 2010, a zavrsena 2014. godine, a radovi su koštali 75 miliona evra iz republičkog budžeta, što znači da je direktnu kontrolu nad plaćanjem imalo resorno Ministarstvo, čiji je ministar u to vreme bio Milutin Mrkonjić, dodaju "Novosti".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Profa
Licno poznajem njegove profesore sa fakulteta i svi se slazu da losijeg studenta nisu imali.
To dosta govori o njegovim inzenjerskim kvalitetima.
Prof. Rakocevic
Bokica
proka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar