Bivši urednik rukovodstvu RTS-a: Dozvolili ste da Vučić od naše kuće napravi svoj medijski ćacilend
19.04.2025.•
0
Bojan Bosiljčić, dugogodišnji urednik kulture na RTS-u, sada u penziji, i prvi prezenter novog programa na RTS-u u noći 5. oktobra 2000, uputio je otvoreno pismo menadžmentu te medijske kuće.
Komentari 10
Glupost
Na žalosti ovi što donose odluke retko izlaze iz Beograda a pogotovo na magistralne puteve kojima se voze kamioni pa ni ne znaju u kakvom su oni stanju. Baš sam jueče išao delom starog puta za BG i poprilično je opterećen kamionima. Predpostavljam da se odustalo od naplate putarine za teretna vozila na ovim putevima jer je komplikovano (verovatno i skupo) njeno uvođenje ali postoji drugi način: povećati cenu registracije teretnim vozilima, linearno u skladu sa njihovom nosivošću. Dakle svim teretnim vozilima povećati taksu za registraciju (ili da se vodi kao posebna taksta za uništavanje puteva) proporcionalno prema veličini (zapravo nosivosti i ukupnoj težini) teretnog vozila. Uz ovo im npr. ponuditi godišnju upotrebu svih autoputeva u Zemlji, pa kada su praktično tom taksom već i platili putarinu na autoputevima onda bi ih valjda i koristili.
U svakom slučaju može im se naplatiti uništavanje puteva ako postoji volja.
Neko je lepo napisao u ranijm komentarima da dok se ovolike količine kamiona nalaze na putevima koji nisu autoputevi neće biti stranih cikloturista u nas...
Чортановци
Оно што нису растурили шлепери, који кроз Чортановце “крате пут”, докусурили су камиони бетоњерке и кипери...
Novosadjanka
na putu iz NS za BG bolje konjima da krenemo, jer ćemo do Banstola bez točkova ostajati... ako već nismo :(
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar