Istraživači, koji su došli do ovog zaključka, pozvali su društvene zajednice i institucije da zaštite decu od reklamnih poruka na društvenim mrežama koje su sadržane u igricama poznatim kao "advergejms", kao i zaštitu dece kroz druge medije.
"Advergejm" je video-igrica koja na neki način sadrži reklamu za proizvod, uslugu ili kompaniju.
Neke igrice su stvorene samo sa svrhom reklamiranja kompanije i one se distribuiraju besplatno kao marketinški alat. U drugim slučajevima, kompanija se može javiti kao sponzor neke igrice u koju će biti ugrađena reklamna poruka tako što, na primer, glavni lik iz igrice pije određeno piće ili prolazi pokraj znaka neke kompanije.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Trendovi
Sada imamo par sa psom. Vrti se ta reklama.
Tužno, bar matorom pioniru.
Sledeći korak je par gde se pol ne raspoznaje, pa zatim individua sa psom, pa na kraju sama individua - rob.
A seksualnih konotacija koliko hoćeš.
Misle da ne primetimo, a mi ih i primetimo i etiketiramo.
Pa da vidimo ko će na kraju dobiti šta.
Marketing, najveće zlo čovečanstva.
Pronalazači marketinga - zna se.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar