Protokolom je predviđeno da opštine sa ukupno 15 miliona dinara učestvuju u rentabilnosti putničkog saobraćaja na ovoj liniji, odnosno da nadoknade eventualni gubitak železnici, ukoliko ne bude dovoljno putnika.
Novi voz počeo je da saobraća, što je prema rečima predsednika opštine Čoka Ferenca Balaža, nagrada za nastojanje šest opština regiona da se ne ugasi putnički saobraćaj na ovoj pruzi, jer je to najkraća i najjeftinija saobraćajna veza između Subotice i Kikinde, koja povezuje i ostale opštine regiona.
- Prema redu vožnje Železnica Srbije za 2016. godinu, nije bila predviđena linija za putnički saobraćaj. Tražili smo da se na ovoj pruzi, koja ima izuzetan značaj, ne obustavlja putnički saobraćaj i u tome smo, posle niza pregovora i uspeli - kaže Balaž, dodajući da novi ruski motorni voz, koji je zamenio dotrajali šinobus, sada redovno saobraća četiri puta dnevno iz Sente i dva puta iz Čoke.
Broj putnika se iz dana u dan povećava. Voz je projektovan za brzinu do 120 kilometara na sat, međutim od Kikinde do Sente saobraća brzinom do 80 kilometara, dok od Sente do Subotice, ona zbog dotrajalosti pruge ne prelazi 40 km na sat.
Čelnici opština ovog regiona očekuju potpisivanje još jednog protokola sa "Železnicama Srbije", kojim se predviđa da se šine sa pruge Beograd - Budimpešta, prilikom rekonstrukcije, ugrade u ovu prugu, što će omogućiti transport većeg tereta i brži saobraćaj.
Autor: Dnevnik
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
zivan
Auto Nom i ja
Nekako mi se ukazuje da će ove opštine još od po nekog dobiti novce za finansiranje pruge, kad već tolika braća iz Beograda ne daju. A li odnose, to da.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar