Kao rezultat rekonstrukcije pruge Beograd – Pančevo, u isto vreme sa povećanjem brzine saobraćanja vozova sa od 30 do 50 kilometara na sat na 120 kilometara na sat, povećani su kapacitet i bezbednost saobraćaja.
"Radovi na deonici su počeli krajem marta 2014. godine i obuhvatili su rekonstrukciju 16 kilometara postojećeg koloseka, izgradnju i elektrifikaciju novog drugog koloseka, izgradnju dve stanice i dva stajališta, mosta preko reke Tamiš, dužine 242 metra, kao i malih železničkih mostova", navodi se u saopštenju.
Dodaje se da su izgrađene i tri trafostanice, zgrada za SS i TT u stanici "Pančevo glavna". Izvedeni su radovi na ugradnji propusta, obnovi kontaktne mreže, sistemu SS i TT.
Pored toga, kompanija "RŽD Internešenel" je sprovela dodatne radove na potpunoj zameni dva nadvožnjaka sa montažom novih metalnih raspona, a uspela je i da izvede radove na rekonstrukciji nadvožnjaka bez dodatnih troškova po investitora, obezbedivši bezbednost saobraćaja kako za putnike u železničkom saobraćaju, tako i za vozače automobila.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 9
Limanko
linija Pančevo-Beograd-Novi Sad je najbolja ideja na početku nove "železničke" godine, ako je pameti u direkciji Železnice Srbije, to bi se do leta moglo uspostaviti
MAMA
montreal
Bežiš več tri godine i ostavljaš isti komentar. Pobegni već jednom i ponesi i taj sendvič za put.
O kakve tri godine pricas ? Ja licno odlazim ove godine , vizu sam dobio u januaru i nema te sile koja ce me zadrzati u ovoj septickoj jami . A to sto ti se cini da je tri godine je zato sto jako puno ljudi bezi odavde pa svi pisu slicne komentare . Ogromnu srecu osecam sto bezim od takvih kao vi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar