Psovke govor čine ubedljivijim?
Studija iz 2006. godine pokazala je da kada je na početku ili na kraju političkog govora bila uključena blaga psovka "prokletstvo ili dođavola", učesnici su više bili pod utiskom govora.
Međutim, utvrđeno je da psovanje nema efekat na kredibilitet govornika.
Godine 2014. sprovedena je slična studija koja je pokazala da kada je određeni blog čitao fiktivni političar i uz to izgovorio neku psovku, privukao je više pažnje ljudi. Međutim to nije uticalo na ishod glasanja, odnosno taj fiktivni političar nije zbog veće pažnje prikupio i veći broj glasova.
Istraživači su pretpostavili da je to zbog toga što ljudi psovanje na nekoj neformalnoj platformi kao što je blog na internetu doživljavaju prihvatljivijim nego na formalnim platformama.
Na primer, otkriveno je da korisnici Tvitera psuju u svojim tvitovima 64 odsto više nego što to rade u svakodnevnom govoru.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar