Zašto je ova društvena mreža plave boje?
Mark Zakerberg, osnivač i većinski vlasnik Facebooka je daltonista i ne raspoznaje crvene i zelene nijanse. Zakerberg najbolje percipira plavu boju, kao što je i sam jednom prilikom izjavio: "Plava je najbogatija boja za mene, ja vidim sve nijanse plave."
Osim Zakerbergovog daltonizma, postoji niz stručnih objašnjenja zašto je boja jedan od najprepoznatljivijih faktora kod prepoznavanja i konzumiranja određenih brendova. Boje podsvesno utiču na naše odluke, pa tako čak 90 odsto procena ljudski mozak temelji na vizuelnim karakteristikama, odnosno bojama.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
a
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar