Datum otvaranja odredio je pre 10 meseci bivši premijer Mateo Renci, koji je ispunjenje roka pretvorio u pitanje nacionalnog ponosa. Međutim, mnogo je skepticizma oko toga da li infrastruktura zaista spremna.
Agencija koja upravlja italijanskim putevima, Anas, auto-put A3 od Salerna do Ređo di Kalabrija, dugačku 443 kilometra, opisuje kao inženjersko čudo sa 190 tunela i 480 mostova i nadvožnjaka preko planinskog područja.
Auto-put koji je trebalo da bude završen još 1972. godine pušten je u promet 1974. godine, ali sa deonicama koje su više ličile na običan put nego na auto-put, sa čestim čepovima i gužvama, posebno leti.
List Korijere dela Kalabrija objavio je na svom portalu snimak na kom se vidi kako se na nekim mestima i dalje može kretati samo jednom trakom, uz ograničenja brzine, sugerišući kako auto-put još nije završen.
"Nadam se da ovo neće biti još jedna vežba sečenja vrpce", rekao je advokat Mišele Điljioti. Sindikati preduzeća za puteve sugerišu da auto-put neće biti potpuno završen do 2018. godine. Portparolka Anasa tvrdi suprotno i kaže da su radovi planirani u idućim mesecima samo redovno održavanje.
Kalabriji bi bolja infrastruktura svakako dobro došla. Regija na vrhu italijanske čizme najsiromašnija je u zemlji i plodno tlo za jednu od najjačih svetskih mafijaških organizacija Ndrangetu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
/
italijani
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar