Vrednost projekta je oko 50 miliona dinara, a sredstva su, preko Uprave za kapitalna ulaganja Vojvodine, dodeljena Opštini Irig.
"Pripremamo projekat i za nastavak obnove puta, od hotela "Norcev" do Banstola i verujem da će se to raditi naredne godine. S obzirom na to da su, u dogovoru Pokrajinske vlade i Ministarstva saobraćaja, Putevi Srbije preuzeli da obnove deonicu državnog puta od Banstola do Sremskih Karlovaca, tako ćemo, u narednih godinu dana, zaokružiti ovaj putni deo na Grebenskom putu", rekao je pokrajinski premijer Igor Mirović.
Rekonstrukcijom biće omogućena bolja povezanost inđijske i iriške opštine i obezbeđen bezbedniji put ka izletištima i manastirima Fruške gore.
Grebenski put koji se proteže gredom Fruške gore u dužini od oko 57 kilometara posebno je važan za Nacionalni park "Fruška gora", izletnike i ljubitelje ove planine, kao i za razvoj turizma u ovom kraju. Za njegovu kompletnu obnovu, deonicu po deonicu, kako je Mirović rekao, biće potrebne godine.
Mirović je naglasio da nema dovoljno adekvatnih objekata na Fruškoj gori i da se nada da će infrastrukturno ulaganje u rekonstrukciju Grebenskog puta privući i neke privatne inicijative koje će doprineti razvoju ovog dela Srema.
Završen idejni projekat za deo Fruškogorskog koridora
Na pitanje medija koje se odnosi na Fruškogorski koridor (Novi Sad – Ruma sa tunelom kroz Frušku goru), Mirović je rekao da su u republičkom budžetu planirana sredstva za početak finansiranja rešavanja imovinsko-pravnih odnosa na toj trasi, kao i da je za dve faze na trasi koridora završena izrada idejnog projekta. Prema njegovim rečima, nastavlja se priprema idejnih projekata na trasi kroz Novi Sad, od Paragova do Petrovaradina. Kada i to bude gotovo, paralelno sa rešavanjem imovinskih odnosa, projekat će bi biti spreman.
Mirović je rekao da će realizaciju radova na izgradnji koridora preuzeti Vlada Srbije. Dodao je da postoji veliko interesovanje mogućih investitora za ovu saobraćajnicu i da to ne čudi, s obzirom na to da ovim putem dnevno prođe oko 12.000 vozila, od toga više od 700 teretnih.
Komentari 8
Jasmina
Zakon
Zabrinuta građanka
Baš me zanima ko određuje prioritete....neki tzv. saobraćajni inženjeri, koji sede u kancelariji i nikada nisu ni bili na putevima koje obnavljaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar