Ono što je Skupština Novog Sada odbila pre nekoliko meseci, mogla bi da odobri već u narednom periodu. Rebalansom budžeta Novog Sada, tekuće investicije, kako je rekao Vučević, uvećane su samo Javnom gradskom saobraćajnom preduzeću "Novi Sad", i to za 30 miliona dinara kako bi se pokrili troškovi za benzin.
"S obzirom na to da je cena karte verovatno najjeftinija u državi. Mislim da ćemo morati da korigujemo cenu, barem za pet dinara. Neki mnogo manji gradovi imaju skuplji prevoz od Novog Sada", kazao je Vučević.
U GSP-u su korekciju cena u gradskom i prigradskom saobraćaju tražili krajem prošle godine, kada se raspravljalo o Programu poslovanja ovog preduzeća za 2017. godinu. Prihodima od povećanja cena, kako je tada navedeno, GSP bi pokrio svoje rashode, ali ne bi obezbedio sredstva koja su potrebna za realizaciju planiranih investicija u ovoj godini.
Nerazjašnjeno ostaje kada bi do poskupljenja prevoza moglo da dođe, pošto u GSP-u nisu odgovorili na pitanja 021.rs na tu temu.
Cena gradskog prevoza poslednji put je povećana 2013. godine za 10 odsto, kada je sa 50 dinara uvećana na sadašnjih 55. U GSP-u su tada izračunali da bi im za pokrivanje troškova goriva i repromaterijala, bilo neophodno povećanje od 26,22 odsto. Ipak, Gradsko veće to nije odobrilo.
Kako smo ranije pisali, za ovu godinu
planirana je i izrada Studije zonsko-tarifnog sistema, pošto je postojeća podela grada na zone naplate gradskog prevoza stara nekoliko decenija. Sadašnja podela na zone ne oslikava najbolje realnu situaciju, pošto su se pojedina gradska naselja, kao što su Veternik i Futog, proširala i praktično postala sastavni deo Novog Sada.
Studija iz 2008, koju su izradili "Urbanizam" i Fakultet tehničkih nauka, pokazala je da postoji potreba da se napravi novi zonsko-tarifni sistem, a najavljena izrada Studije bi trebalo da predloži granice gradskih zona u budućnosti, ali i kako će se naplaćivati gradski prevoz.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 80
mico
2.u Beogradu skoro niko ne kupuje kartu
3.penzioneri imaju penzije i ne bi trebalo da imaju pravo na besplatnu kartu
4.besplatnu kartu treba da imaju ucenici i studenti
5.zasto nema protesta bilo koje vrste
6......
Diskriminisana deca
Ali nismo mi te sreće.Radićemo do 80 godine u uplaćivati OBAVEZNE poreze i doprinise da bi ONI primali zagarantovanu veliku penziju, dok mi radimo kao roblje za minimalac (manje od polovine njihove zagarantovane redovne penzije) I PLAĆAMO SVE.
PLAĆAMO i našu mesečnu markicu GSP preko 2.000 dinara da bi se oni DŽABE NEOGRANIČENO VOZILI.
Slušamo i demagogiju kako oni nas (svoju decu i unuke) kao fol izdržavaju od tih svojih velikih zagarantovanih penzija za koje mi uplaćujemo poreze i doprinose, jer je Fond PIO PRAZAN (ispraznili ga baš oni 90-ih dok se mi još nismo ni rodili).
ALO, NEMOJTE NAS VIŠE IZDRŽAVATI OD VAŠIH PENZIJA, KUPITE ZA SEBE KARTU GSP, NE VOZITE SE NA TUDJ RAČUN.Što je BESPLATNO za penzionere, plaćaju njihova deca kroz uvećanu cenu svojih karata.
/
bices u njihovim godinama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar