Novosadska autobuska stanica ima privremenu dozvolu
Portparolka GSP-a Snežana Jaković navodi da su u roku podneli zahtev za dobijanje licence za pružanje staničnih usluga, ali ministarstvo još nije izdalo trajno rešenje.
"Budući da je naše preduzeće podnelo zahtev za izdavanje licence, te da poseduje rešenje o ispunjenosti uslova za rad autobuske stanice, u privremenom rešenju je ocenjeno da je neophodno doneti to rešenje do donošenja stalnog rešenja kojim će se okončati postupak po podnetom zahtevu", kaže portparolka GSP-a za 021.rs.
Podsetimo, danas, 12. februar je rok za sve stanice u Srbiji koje do sada nisu dobile licencu, dapodnesu zahtev da im se ista izda. Do sada je samo pet autobuskih stanica dobilo licence za pružanje staničnih usluga, a oni koji je ne dobiju izgubiće status i postaće samo stajališta, pa neće moći da naplaćuju usluge ni prevoznicima ni putnicima.
Glavni problem oko dobijanja dozvola je što stanice pretežno nisu u vlasništvu preduzeća koja njima upravljaju. U Novom Sadu stanica je u vlasništvu Grada, a objektom u ime lokalne vlasti upravlja GSP.
Komentari 11
Trostav
Dje Ge vara
- Pa zar vam nije jasno da su za to isključivo krivi oni za koje ste vi glasali. GSP od 90-setih godina ima nelojalnu konkurenciju, na svim prigradski i medjumesnim linijama, gde se divlji taksisti pod nazivom linijski taksi neometano kreću prevozeći putnike za istu cenu, sa izbegavanjem plaćanja poreza i osiguranja putnika.
- 38000 besplatnih karata GSP - u direktno nanose štetu ovom preduzeću, u pitanju je godišnje oko 1 milijarde dinara.
- Stanicu su izgradili radnici GSP-a izdvajajući svakog meseca od plate kako bi se ista izgradila dok je preduzeću imalo naziv GSP Novi Sad a od 90-setih je preuzeo grad i dodao naziv JGSP Novi Sad. Od tih godina prodata su u vlasništvu sledeći objekti koji su pripadali GSP-u: Trenta u Sloveniji, Crikvenica na moru u Hrvatskoj, Autobusa stanica na Ribljoj pijaci.
- GSP je imao 1250 radnika i 3 direktora. Danas, 1300 radnika i 11 direktora koje su nametnuli oni koji žele danas da rasprodaju JGSP.
-Starlete su preplavile ovo preduzeće i SNS-ovcima sa kupljenim diplomama.
- Vozači napuštaju preduzeće zato što su im plate manje od tih starleta.
SLEDI NASTAVAK...
bozica
,GSP drzi monopol autobusi neuredni neidu po redu voznje,vozci losi neiskusni itd....
Kazu gsp nema novaca da plati vozace ali zato u svakoj drugoj ulici dispecer koji
zeva u nebo a kad mu kazes za kasnjenje autobusa on te ubedjuje da to nije istina,
Ukinite mesta dispecera I eto para ,
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar