Naime, formirana je radna grupa posvećena nalaženju rešenja za problem divljeg saobraćaja na ulicama grada i prigradskih naselja, u kojima ilegalni taksisti najviše i "operišu". Radnu grupu čini v.d. načelnika gradske uprave za saobraćaj i puteve Đorđe Basarić, v.d. zamenika načelnika Gradske uprave za inspekcijske poslove Siniša Vujnović, predsednik Prekršajnog suda u Novom Sadu Kamenko Kozarski, načelnik saobraćajne policije Milovan Glođović i pokrajinski inspektor za kontrolu drumskog saobraćaja Branislav Đažur. Predsednik radne grupe je član gradskog veća Aleksandar Kravić.
Prema rečima Aleksandra Kravića, Novi Sad dugo godina ima problem divljih taksista, a čijem rešavanju se sada pristupa sistemski. Ovi vozači "na crno" učestvuju u saobraćaju, ne plaćaju poreze i doprinose, nemaju nikakve oznake, a opasnost su i za putnike jer se o njima malo toga zna ili se ništa ne zna.
"Uglavnom je reč o linijskim taksi vozilima koji idu iz i do Beočina, Futoga i Bačke Palanke, dobro su organizovani i umreženi, a odbijaju da uđu u legalni sistem taksi prevoza. Tačno je poznato gde prikupljaju putnike i ostavljaju putnike - to je uglavnom kod Futoške pijace, gde se parkiraju i na kolovoz i ugrožavaju redovni saobraćaj i kretanje pešaka. Osim što uzimaju dobar deo prihoda od legalnih taksista, potencijalno ugrožavaju i bezbednost putnika bez ikakve odgovornosti", navodi Kravić za 021.
Kako dodaje, nemoguće je potpuno ih eliminisati iz saobraćaja, ali mogu biti isključeni, kontrolisani i, što je najbitnije, kažnjavani, te su u radnoj grupi i svi nadležni organi koji čine "kariku" odgovornosti.
"Nije rešenje da jednostavno budu isključeni iz saobraćaja nakratko. Mi na taj način pokazujemo svoju nemoć, a oni izlaze jači i još bezobrazniji. Zato ovo nije posao koji se uradi za dva dana, već sistemsko rešenje za Novi Sad", poručuje Kravić.
Inače, od početka sedmice je nekoliko mera preduzeto - pojedini divlji taksisti već su sankcionisani.
Inače, pitanje sankcionisanja divljih taksista poteglo se i na nedavno održanoj prezentaciji "Smart plana" saobraćaja u Novom Sadu. Stručnjaci sa Fakulteta tehničkih nauka analizirali su tokom prošle godine celokupan saobraćaj u gradu. Do kakvih zaključaka su došli i kakve predloge su izneli za rešavanje nekih od najvećih problema u funkcionisanju gradskog saobraćaja čitajte
OVDE.
Komentari 43
Voja
majmun
Zeka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar