Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije dodelila je ugovor od 24,6 miliona dinara, sa PDV-om, beogradskoj kompaniji "DB inženjering", koja će posao obaviti zajedno sa "MHM Projektom" iz Novog Sada, beogradskim preduzećem "Geom", te "Gradis biroom za projektovanje" i "Ponting inženjerskim biroom" iz Maribora.
Ove kompanije imaju rok od 140 dana da isporuče tehničku dokumentaciju za most koji se u planovima razvoja Novog Sada pominje
više od pola veka.
Generalni projekat trebalo bi da načelno odredi budući izgled mosta, koji će spojiti Novi Sad i Sremsku Kamenicu. Do sada je most u urbanističkim planovima bio nalik Mostu slobode, ali je UGZI u konkursnoj dokumentaciji tražio od projektanta da budući objekat ne liči ni na jedan postojeći most u Novom Sadu.
Trasa za budući most prolaziće između sadašnjih kasarni Vojske Srbije, zbog čega se od projektanta zahteva da pribavi uslove od Ministarstva odbrane, Vojske Srbije, kao i od Direkcije za vodne puteve. Most će na bačkoj strani grada biti povezan sa budućim krakom Bulevara Evrope, a na sremskoj strani sa Karađorđevom ulicom i državnim putem 119.
Kako smo
ranije pisali, gradnja novog mosta ne predviđa se pre polovine naredne decenije, dok, po drugim procenama, u izgradnju objekta može da se krene tek 2030. godine. Procenjena vrednost gradnje je u visini i do polovine godišnjeg budžeta Grada, odnosno oko 50 do 60 miliona evra bez pristupnih saobraćajnica, tako da je upitno kako bi Novi Sad finansirao njegovu gradnju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 66
@Jazz
Bik koji leži
.25.maj..Rep.srpska bi postala lako dostupna za svega 15-20 min.od Palanke bez voznje kroz naselja jet bi bilo dovoljno izbeci samo Erdevik i 5 km posle njega prikljuciti se na kuzminskoj petlji na auto put BG-ZG ili pravo na tu novu deonicu koja je zapoceta ka Rači.To je druga korist tj..muva..treca je to sto bi se resili i problemi Nestinaca,Vizicana i drugih koji gravitiraju ka Palanci a pride bi i taj deo Srema..živnuo.. jer je sad u zapecku,ljudima bi porasla cena nekretnina itd.Verovatno bi se nasao i neki bezbednosni interes jer je blizu granica.Mislim da je stvarno potrebno ..vezati.. most deonicom do Kuzmina te bi to bio pun pogodak
dijasporac
Posto je Kamenica danas cep za veliki broj ljudi (za red velicine veci na dnevnom nivou nego sto iz Nestina godisnje ode za B.Palanku) i robni transport koji ide fruskogorskom stranom reke ka Novom Sadu logicno je da se izgradi most negde pre tog mesta pa kako je je bul.Evrope neka vrsta obilaznice centra grada od autoputa E75 sledi da je dalje istom logikom predlozena lokacija mosta u produzetku bul.Evrope pravo resenje. Onda dalje prema Beocinu ili Rumi, idealno resenje za Backu, Srem i Macvu. Kad vec nisu projektovali obilaznicu negde kod Futoga pa da tamo gurnu most...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar