Ovo je novina, budući da je do sad, stalno rastući profit uvek bio namenjen rezervama, piše portal
Seebiz.
Šta 83-godišnji modni dizajner želi da napravi sa svojom posebnom dividendom, još nije poznato. Kruže glasine kako želi luksuznu vilu i vinariju na ostrvu Pantelleria.
Giorgio Armani, koji je osnovan sedamdesetih godina, postao je kult u svetu mode zbog svoje casual elegancije.
Italijanski modni div takođe ima i financijski rezultat. Kompanija nema obaveze prema bankama i ima likvidnost od gotovo 800 miliona evra. Iako je prodaja u prošloj godini smanjena za pet odsto na 2,5 milijardi evra, profit je porastao za 12,5 posto, na 271 miliona evra. Prodajna marža se može pripisati slabijem rastu u Kini, terorizmu u Evropi i generalnoj promeni ponašanja u kupovini.
Stoga želi da promeni strategiju i smanji brojne etikete koje su uspešno plasirane u poslednjih nekoliko godina. Navodno, ostaće samo tri brenda: Giorgio Armani, Emporio Armani i Armani Exchange. Jeans i Armani Collezioni biće uključeni u Emporio Armani.
Zbog promene strategije, samo prošle godine operativni troškovi porasli su za 85 miliona evra.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar