U svom istraživanju koje je trajalo 16 nedelja, naučnici su naizmenično koristili tri veličine vinskih čaša: male, standardne i velike.
"Otkrili smo da povećanje veličine vinske čaše, čak i bez povećanja količine vina navodi ljude da piju više", izjavila je Rejčel Pičej, koautorka istraživanja.
U stvari, prodaja po zapremini je skočila za 9,4 odsto kada se vino prodavalo u velikim čašama, u poređenju sa standardnim.
"Jedan od razloga može biti taj da veće čaše menjaju našu percepciju o količini vina", rekla je Pičej i dodala da u suprotnosti sa tim, manje vinske čaše ne utiču na ljude da piju manje ili sporijim tempom.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar