Poslednja istraživanja pokazuju da određene priče uglavnom delimo zbog samopoboljšanja i drušvene promocije.
Istraživači Enenberg škole za komunikacije Univerziteta u Pensilvaniji skenirali su mozgove ljudi u cilju otkrivanja toga šta se tačno događa u našem mozgu kada kliknemo opciju "podeli". Naučnici su otkrili da su naši mozgovi veoma efikasni kada treba odgonetnuti koji sadržaj nas može pokazati u pozitivnom svetlu ili deljenjem ponuditi društvenu interakciju.
"Socijalna pripadnost je osnovna ljudska potreba i motivacija, dok je održavanje odnosa pokretač razmene informacija", ističu autori studije.
Oni veruju da su rezultati pokazali da se deljenje temelji na osnovnim ljudskim motivima za stvaranje pozitivnih odnosa s drugim ljudima. "Način odnosa prema drugima i formiranje društvenih grupa bili su veoma važni za ljudsku evoluciju. I još uvek je veoma važno da imamo pozitivne odnose s drugima", rekao je glavna autorka studije Kristin Šolc.
S obzirom na to da je u studiji učestovalo 80 osoba između 18 i 24 godine starosti, rezultati se mogu smatrati delimično tačnim.
"Svaki pojedinac može podeliti nešto iz različitih razloga. Neko će to podeliti kako bi nasmejao prijatelja, neko kako bi postigao određeni cilj, a neko samo da bi imao pozitivan razgovor s drugom osobom", rekla je Šolc, ističući kako je svakome ko nešto podeli zajednička želja za pozitivnim odnosima s drugima i da je to ono što su videli skenerom mozga.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar