Profesori sada rade na instaliranju digitalnih uređaja, jer su se učenici koji su polagali završne ispite u srednjim školama žalili dežurnima da imaju poteškoća sa analognim satovima. Malkolm Trob iz Asocijacije školskih i fakultetskih lidera poručio je da su se mladi navikli na korišćenje digitalnih uređaja.
- Ova generacija nije toliko umešna u gledanju na tradicionalne satove kao one starije. Oni su naviknuti na digitalni prikaz vremena na svojim telefonima ili kompjuterima. Gotovo sve što imaju je digitalne forme - objašnjava.
Trob je naveo da profesori žele da se njihovi učenici osećaju što je opuštenije moguće tokom ispita, a tradicionalni satovi u učionicama mogu da povećaju nivo nepotrebnog stresa.
- Ne želite da ih primoravate da podižu ruku da bi upitali koliko je sati. Škole će nesumnjivo raditi sve što je u njihovoj moći da učenici budu što smireniji, a prednost korišćenja digitalnih satova je velika jer je daleko teže pogrešno videti koliko je sati na ovim uređajima dok u isto vreme radite protiv tog vremena na ispitu - kaže Trob.
Brojni profesori podelili su svoja iskustva na temu ovog problema na društvenim mrežama.
Stefani Kinen, profesorka engleskog jezika u srednjoj školi "Rajslep" na severozapadu Londona, navela je da je njena škola instalirala digitalne satove u ispitnim učionicama nakon što su se zaposleni složili da mnogi đaci mlađeg uzrasta ne mogu da se snađu drugačije. Slično je uočila i Šeril Kvin iz škole "Kokermaut".
- Podrazumeva se da do uzrasta kada upisuju srednju školu, đaci umeju da gledaju vreme na starim satovima, ali pokazalo se da to često nije slučaj, što je u neku ruku zaista tužno. Ipak, iako pojedini misle da ćemo đake koji započinju drugi stepen školovanja učiti takvim stvarima, mi smo ipak pronašli benefit u digitalnim satovima - rekao je Malkolm Trob.
Međutim, ono što dodatno zabrinjava jeste činjenica da je početkom godine javnost šokirala i izjava pedijatra koji je upozoravao da deca sve češće pokazuju da otežano drže grafitne i hemijske olovke zbog preterane upotrebe tehnologije.
- Da biste mogli da držite i pomerate olovku potrebno je da imate jaku kontrolu nad finom motorikom, sitnim mišićima smeštenim u prstima. Deci je potrebno mnogo vežbe i mogućnosti da razvijaju ove veštine. Lakše je detetu dati pametan telefon nego ga ohrabrivati da gradi mišiće igrajući se slaganja kockica, kidanjem, lepljenjem ili vučom konopaca, igračaka - rekla je Sali Pejn, pedijatar angažovan u fondaciji "Srce Engleske".
Komentari 9
Мунгос
Dejan
Bolje da ne gledam..
Shvatam ja da je u toku "debilizacija" mladih naraštaja al brate mili - ovo je previše. Pa šta je sledeće: "Učenici se ne osećaju lagodno kad im zadajemo kontrolne zadatke pa ćemo im dozvoljavati da prepisuju na istim..." hahaha .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar