"Najavu potpune vizne liberalizacije sa Pekingom, što je naša zemlja uvela prva u Evropi, Turistička organizacija Srbije je dočekala spremno i intenzivirali smo promotivne aktivnosti na ovom tržištu već u 2016. godini", izjavila je Labović agenciji Beta.
Prema njenim rečima, TOS planira da svoje aktivnosti usmeri najpre na zemlje bivše Jugoslavije i ostale zemlje regiona, kao što su Rumunija, Bugarska, Grčka, Turska, ali i zemlje zapadne Evrope - Nemačku, Veliku Britaniju, Italiju, Rusiju i Belorusiju.
"Posebna pažnja biće posvećena predstavljanju na tržištima vanevropskih zemalja: Ujedinjenih Arapskih Emirata, SAD, Kine, ali i Irana i Japana", istakla je Labović.
Cilj je, kako je rekla i da se u 2017. i domaći turisti još više animiraju da biraju Srbiju kao destinaciju za odmor.
"Sve aktivnosti ćemo planirati oslanjajući se na strategiju resornog Ministarstva i uz primenu podsticajne mere Vlade Srbije za unapredjenje domaćeg turizma", dodala je ona.
Labović je rekla i da se u 2017. godine očekuje dalji porast broja, kako domaćih, tako i inostranih turista.
"Verujemo da će do sada oprobani recepti za uspešne kampanje, koje ćemo primenjivati i u narednoj godini, kao i neiscrpna kreativnost TOS-a na polju promocije, dati očekivane efekte u vidu sve boljih rezultata kad je turizam u pitanju", rekla je ona.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar