Srbiji su potrebne bolje i kavlitetnije pruge na kojima će vozovi moći da se kreću najmanje 100 kilometara na sat, kaže generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković.
Sećate se kada su bile Olimpijske igre u Grčkoj i tada su rekli da će Koridor 10 biti gotov za Olimpijadu,pa su slagali.O brzim prugama je pričao i Bane Ivković dok je bio ministar,a sad su njegovi studenti ministri,pa ista priča.Nema nama leba dok Rusi ne dođu.Njima je uraditi 300 km pruge dupli kolosek,elektrifikaciju,stanice-lakše i brže nego nama uraditi onu čuvenu stanicu Prokop.Ja upitah jednog Rusa gde je grad Kostroma,a on kaže tu blizu Moskve na oko 350 km.SVE SAM VAM KAZAO O RUSIMA!
Da treba izmestiti depo i zemljište dati likovima koji zadužuju naše unuke i od toga da prave neke megalomanske shopping mall-ove i slična sranja. Depo ili stara ražirna stanica između detelinare i Novog Naselja je jedan od najstarijih železničkih infrastrukturnih objekata u Vojvodini i kao takav je spomenik tehničke kulture i po svaku cenu treba da ostane tu gde jeste, uz naravno promenu namene, izgradanja igrališta, muzeja, galerija nekih sportskih sadržaja ili sličnog jer dosta naših najmlađih a najvažnijih sugrađanja gravitira tom delu grada, a jedino gde mogu da se igraju su prazni lokali u zgradama, jer dvorišta i igrališta nema.
Zato molim gospodina ili gospođu B da ne DAJE zemljište nikakvim investitorima....pogotovu ako nije njegovo.
Srpsku železnicu spasava samo privatizacija, dolazak ozbiljnog stranog investitora koji će uneti kapital. Sve ostalo je politikanstvo i demagogija.
Medjutim to znači i departizaciju preduzeća, a onda sadašnje rukovodstvo ostaje bez posla i privilegija, što bi u takvoj situaciji za njih možda i bilo najbolje, jer bi pojedinci sigurno mogli i na službeni put....
Nama je potrebno najpre da smenimo ovakve likove koji bi i unuke da nam zaduže za svoje megalomanske projekte. Nek to radi za svoje pare.
Kao drugo, potrebna je privatizacija železnice kako je već urađeno u V. Britaniji i kako se radi u Poljskoj i drugde.
Kao treće potrebno je izmestiti železničke instalacije (sem stanica) iz gradova, npr. depo iz Novog Sada i to zemljište dati investitorima.
O brzim prugama slušamo već preko 20 godina i sad bi otprilike bilo dosta!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od brzih pruga nas deli 15 godina i 6 milijardi evra
Život
•30.12.2010.
•22:39
Komentari 4
sremac
Starcha
Zato molim gospodina ili gospođu B da ne DAJE zemljište nikakvim investitorima....pogotovu ako nije njegovo.
ne kalednarskih, već 6 svetlos
Medjutim to znači i departizaciju preduzeća, a onda sadašnje rukovodstvo ostaje bez posla i privilegija, što bi u takvoj situaciji za njih možda i bilo najbolje, jer bi pojedinci sigurno mogli i na službeni put....
B
Kao drugo, potrebna je privatizacija železnice kako je već urađeno u V. Britaniji i kako se radi u Poljskoj i drugde.
Kao treće potrebno je izmestiti železničke instalacije (sem stanica) iz gradova, npr. depo iz Novog Sada i to zemljište dati investitorima.
O brzim prugama slušamo već preko 20 godina i sad bi otprilike bilo dosta!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H