Nedavno sprovedeno istraživanje u Holandiji pokazalo je kako upotreba kružnog toka u poređenju sa standardnom raskrsnicom smanjuje broj udesa za 50 odsto.
ovaj podno Instituta je sve samo ne olaksanje i povecanje bezbednosti
na kosini je - lepota kad je mokro i a zaledjeno
razdelno ostrvo na silu
prosirenja u dve trake - moglo je i bez kruznog toka
izmestanje vodovodnih cevi i kanalizacionih - e to je zbog zgrade - nju umuvase u tisini a iza ledja velicanja kruznog toka
kako su ga projektovali pesacima uopste nece biti ni lakse ni bezbednije
a okolo radova od raznih cudnih firmica - narocito nedeljom a kruzni tok se ni subotom ne radi puno radno vreme, ni radnim danom naravno - po nekoliko puta se raskopava uradjeno i to na istom mestu , a taman se naspe priprema za asfalt
mnogo zakulisnih radnji
To mozda u Holandiji, ovde je svaki ulazak u krizni tok kockanje sa zivotom, jer moroni ne znaju kako se u njemu vozi, ali ga vole do imbecilnosti - sve im diraj samo kruzni tok ne, culi negde da je to moderni i da tako treba pa vole da se voze u krug.
ovaj kruzni podno Instituta
na kosini - vazda veselo po mokrom i zaledjenom
prave razdelno ostrvo - eto okidaca cirkusa
pa ko zna kako ce raditi pesacke prelaze gde ce biti i koliko ce taj kruzni tok, najavljen bas zbog bezbednosti pesaka, zaista olaksati stanje
sva prosirenja i odvajanja su mogla i bez kruznog toka
ali onda ne bi cimali ni vodovod ni kanalizaciju
ali kako bi onda umuvali zgradu uz put
nekoliko puta je raskopavano ono sto je odradjeno a da to nisu radili radnici koji rade kruzni tok nego neki drugi pa jos nedeljom a kruzni tok ni subotom ne rade puno radno vreme
veselje u najavi
Veliki kružni tok bi trebalu Novom Sadu sa 4 trake kao na Slaviji u Beogradu napraviti kako bi se u njega ulivali ulica Heroja Pinkija, bulevar cara Lazara, ulica cara Dušana, ulica Ive Andrića, bulevar Evrope.
Veliki problem na zaobilaznici predstavlja kruzni tok kod nadvoznjaka i puta prema Rumenci jer nema 3 trake i prave se čepovi pogotovo sto sve veci broj ljudi se vraca s posla iz Beograda od 16 do 18h ali tome je doprinela i prosla vlast koja je umesto projektovanog i planiranog punog profila autoputa smanjen za jednu traku u oba smera pa samim tim i nadvoznjak je osposobljrn samo za 2 umesto 3 trake.
I da bi se izbegli veliki cepovi trebalo bi uraditi kruzni tok ili nadvoznjak kod Futoške pijace i kod SNP i Jevrejske na raskrsnici.
A svakoga ko stane ili parkira u krajnjoj desnoj traci po bulevarima i protocnim ulicama poput Hadži Ruvimove drakonski kaznjavati jer oni blokiraju protok saobracaja za najmanje 50%.
Sve se moze ako se hoce, samo malo volje i pameti a grad para ima za to.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Istraživanje: Kružni tokovi smanjuju broj udesa za 50 odsto
Autor: Autopress.hr
Život
•05.05.2019.
•13:11
Komentari 6
Krompjuter
-Max 5 minuta
:D
ns
na kosini je - lepota kad je mokro i a zaledjeno
razdelno ostrvo na silu
prosirenja u dve trake - moglo je i bez kruznog toka
izmestanje vodovodnih cevi i kanalizacionih - e to je zbog zgrade - nju umuvase u tisini a iza ledja velicanja kruznog toka
kako su ga projektovali pesacima uopste nece biti ni lakse ni bezbednije
a okolo radova od raznih cudnih firmica - narocito nedeljom a kruzni tok se ni subotom ne radi puno radno vreme, ni radnim danom naravno - po nekoliko puta se raskopava uradjeno i to na istom mestu , a taman se naspe priprema za asfalt
mnogo zakulisnih radnji
Петровград
DonJuan
ns
na kosini - vazda veselo po mokrom i zaledjenom
prave razdelno ostrvo - eto okidaca cirkusa
pa ko zna kako ce raditi pesacke prelaze gde ce biti i koliko ce taj kruzni tok, najavljen bas zbog bezbednosti pesaka, zaista olaksati stanje
sva prosirenja i odvajanja su mogla i bez kruznog toka
ali onda ne bi cimali ni vodovod ni kanalizaciju
ali kako bi onda umuvali zgradu uz put
nekoliko puta je raskopavano ono sto je odradjeno a da to nisu radili radnici koji rade kruzni tok nego neki drugi pa jos nedeljom a kruzni tok ni subotom ne rade puno radno vreme
veselje u najavi
Nebojša Berak
Veliki problem na zaobilaznici predstavlja kruzni tok kod nadvoznjaka i puta prema Rumenci jer nema 3 trake i prave se čepovi pogotovo sto sve veci broj ljudi se vraca s posla iz Beograda od 16 do 18h ali tome je doprinela i prosla vlast koja je umesto projektovanog i planiranog punog profila autoputa smanjen za jednu traku u oba smera pa samim tim i nadvoznjak je osposobljrn samo za 2 umesto 3 trake.
I da bi se izbegli veliki cepovi trebalo bi uraditi kruzni tok ili nadvoznjak kod Futoške pijace i kod SNP i Jevrejske na raskrsnici.
A svakoga ko stane ili parkira u krajnjoj desnoj traci po bulevarima i protocnim ulicama poput Hadži Ruvimove drakonski kaznjavati jer oni blokiraju protok saobracaja za najmanje 50%.
Sve se moze ako se hoce, samo malo volje i pameti a grad para ima za to.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H