Veliki broj najtežih saobraćajnih nesreća sa poginulima dešava se upravo prilikom preticanja. Nažalost, mnogi novopečeni vozači nemaju dovoljno iskustva i prakse na putu, ali im ne manjka energije i sigurnosti, pa se upuštaju u rizična preticanja.
U preticanje se ide uvek sa stepenom prenosa niže i pedalom gasa stisnutom do kraja. Ako vozite automatik, sam menjač bi trebao da ovo uradi, tzv. kick-down.
Rastojanje mora da postoji jer je inače veoma opasno zalepiti se za nečiji branik i tako voziti. Šta ako taj kojeg želite da preteknete zakoči iz nekog razloga i naravno pravilo 3 sekunde.
Lepo ste sve napisali u tekstu preticanje se može nauciti jedino praksom ali preticati samo zbog učenja i vežbanja može biti isto opasno. Polako deco biće prilika puno i preticite samo kada ste 100% sigurni. Ja imam 15 god iskustva iz manjeg sam mesta pa sam bio prinuđen da vozim magistralama. Ja recimo imam naviku kada preticanje počnem u jednoj brzini zaletim se pa negde na pola vozila koje pretičem ja prebacim u viši stepen prenosa i po gasu. Naročito kada preticem kamion ili bus pa još ako ustanovim da je ispred još jedno sporo vozilo. Ali vozim i jak auto 1.9 kubika 115 ks nikad nisam još napravio opasnu situaciju.
Pre par dana na autoputu
mentol vozi 120 u traci za preticanje.
Ja mu svirnem, blicnem, on nista.
Odlucim da ga ipak preteknem u desnoj traci,
kad ono lik zablenuo u mobilni pri brzini od 120 i nesto kucka, ne registruje okolinu...
Takvima mogu samo da pozelim da se negde zakucaju u drvo.
Lep tekst ste napisali. U skoli se ovo ne uci, jer skola se odvija samo u gradu. Onda se nadjemo na putu, gde sticemo iskustvo. Inteligentni ljudi ce procitati i primetiti da su dosli do ovih zakljucaka sami, tokom voznje. Ljudi prosecne i nize inteligencije nisu u stanju da ovo sami saznaju, a citati nece, jer citanju nisu skloni, a zbog dobro poznatog fenomena obrnute proporcije izmedju inteligencije i samopouzdanja. Taj stetni fenomen udruzen sa poznatom srpskom bahatoscu ce rezultirati i dalje natprosecnim brojem gresaka i smrti u saobracaju kod nas. Takoreci - dzaba vam krecenje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako se pravilno pretiče vozilo?
Autor: Polovniautomobili.com
Život
•20.10.2019.
•08:36
Komentari 8
Zobs
Zakon
Nedodjija
Nemanja
Zoki
Diba
Drvr
mentol vozi 120 u traci za preticanje.
Ja mu svirnem, blicnem, on nista.
Odlucim da ga ipak preteknem u desnoj traci,
kad ono lik zablenuo u mobilni pri brzini od 120 i nesto kucka, ne registruje okolinu...
Takvima mogu samo da pozelim da se negde zakucaju u drvo.
hm
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H