Nedavno sprovedeno istraživanje u Holandiji pokazalo je kako upotreba kružnog toka u poređenju sa standardnim raskrsnicama smanjuje broj saobraćajnih udesa za 50 odsto.
Predlažem da se sve raskrsnice u Novom Sadu pretvore u kružne tokove. Za pešake semafori "na taster". Mislim da bi to značajno unapredilo saobraćaj u gradu, nivo zagadjenja i vreme čekanja na semaforima.
Upravo TO je ogroman problem a ovi nazovi "strucnjaci" nikako da definisu ono sto je logicno a po nasem retardiranom zakonu je upravo tako kao sto ti kazes. Ovde APSOLUTNU prednost imas ako se vozas ceo krug spoljnom trakom,NEBITNO na koji izlaz se ide,tako da kruzni tok po srbistansom zakonu apsolutno NEMA SMISLA,to jest oni gde imaju vise od jedne trake one unutrasnje mogu komotno da se ukinu jel KRUZACI spoljnom po nebuloznom zakonu imaju UVEK prednost. Zasto bi IKO ulazio u unutrasnje trake u kruznom toku ako moras da PO ZAKONU propustis KRUZACA koji spoljnom umesto iskljuicivo na PRVI IZLAZ ide recimo na drugi,treci,N-ti i JA ako sam u unutrasnjem prstenu treba da STANEM u kruznom toku da propustim KRUZACA jel ako ga "isecem" ja sam kriv a ne idiotizam i vozaca koji veze nemaju i idiotskog zakona. Jel moze neko od KRUZACA da mi objasni u cemu je poenta kruznog toka po nasem zakonu? Broj minusa dosta govori koliko ovde dosta ljudi koji voze nemaju mozga.
Iz objašnjenja “strucnjaka” proizilazi da je najbolje voziti spoljnim prstenom, bez obzira na kom izlazu izlazite. Tako nećete rizikovati nista. To prakticno znaci da su ostali prstenovi rizicni i nepotrebni.
Kruzni tokovi su dobra stvar u saobracaju, a jedan bi trebao na raskrsnici Carice Milice i Kozaracke u Futogu. Puno se ceka na ukljucenje u ulicu Carice Milice a i prva raskrsnica je u Futogu od B. Palanke tako da bi dosta i usporavao se saobracaj.
Trebalo bi da budu strelice obeležene pred ulazak u kružni tok jer to nigde u Novom Sadu nije obeleženo a gomila ljudi ne zna kako da se prestrojava i koja traka gde vodi.
Inače trebao bi još jedan kružni tok kod Matijevića kod izlaska iz NS za Rumenku. Tu je užasno zakrčenje.
Ajd sta lupate, nacija koja nije naucila uslovno skretanje, davanje zmigavaca i kome zuto svetlo znaci ,, samo jos najbitniji ja da prodjem,, je za kruzni tok?
Kod nas ljudi ili ne znaju pravila u kruznom toku ili namerno nece da ih postuju.Neki kruzni tokovi su toliko malog precnika da veca vozila imaju problem da skrenu kako treba i da se krecu kroz kruzni tok.Svasta ima kod nas.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Istraživanja pokazala: Kružni tokovi znatno smanjuju broj udesa
Autor: 021.rs, Autopress.hr
Život
•30.07.2020.
•09:18
Komentari 11
xx
Sap V.
mrva
Dejan
w/e
Seljak
Dusko
Ilija
Inače trebao bi još jedan kružni tok kod Matijevića kod izlaska iz NS za Rumenku. Tu je užasno zakrčenje.
ghg
Prvi pravi botfucker
Pikadili
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H