Ovde ima budalaština koje zadiru u obe krajnosti. 80-tih je stojadin bio pouzdan auto sa kojim si komotno mogao otići na more (i to kroz vrleti kojim se tada išlo), ali samo neko u teškoj besparici (ili potpuno lud čovek) bi kupio stojadin 2005-e ili kasnije.
"Na kraju proizvodnje, tamo negde 2010 godine je kostao 3850€.... kako ste samo dosli do cifre od 11000 pojma nemam? Znaci kostao bi 3850€"
Onaj stari nije moga sa novima da se meri. Na svemu su zakidali, loša plastika, jedino što ga je vadilo je bio tehnološki zastareo motor sa jednostavnim i jeftinim održavanjem....
Ako bi u kojem slučaju kvalitet bio kao ovog sa slike vredeo bi oribližno tih para pod uslovom da ima neki moderniji agregat.
Uh secam ga se. Trulio je u prospektu. Kupis ga pa ga das mehanicaru da ga zamaze farbom ispod jer ce da istruli za godinu dana.
Cuo se kao bombarder. Zamislite samo kako idete od grada do grada sa tim strojem propalog komunizma. Ogluvis u roku od odmah. Akumulatore je jeo ko da ide samo na struju. Uvek si morao da imas punjac i kad dodjes sa posla da skines akumulator i punis ga. Kao sad telefon, osim sto su tad akumulatori imali 20kg. Kad istruli, macke se legu redovno, obija se dinarom, gepek mu je svedski sto za lopove.
Isao je dobro po snegu. Nekako je taj tim inzenjera znao da raspodeli snagu na tockove ravnomerno, al opet to su italijani a ne glupi jugoslaveni.
Grejac kad se zaglavi kao i gsp greje leti, zimi ladi. Idealno.
Farovi su iz tres horor filma i lose bacaju svetlo. Kupis jacu sijalicu sve super svetli, kao disko, al dzaba kad ti izgori instalacija. Zabice se zapale zbog vise struje koju vuce sijalica.
Pa skupo gorivo a slaveni hoce za dz, pa za gas. Pa atest pa curi, pa popravljaj, pa te vrate sa tehnickog jer nije 29cm vec mora 30cm od auspuha. Stojadin je napisao istoriju ovog glupog naroda.
Nikad izneverio, što se ne može reći za auta sa elektronikom.Pre koju godinu kupovane na stotine i odvežene u Libiju i Siriju, tamo se pokazale kao najbolje.
@Uroš
Nije baš tako, uvek su kola bila skupa. Uvek je bilo potrebno najmanje 36 prosečnih plata za domaći novi auto niže srednje klase (Zastava 101). Jedino su se "Peglica" (Fiat 126p) i Trabant mogli kupiti za manje (cca 25 plata). Kola iz uvoza (ili "konsignacije" kako se tada zvalo, bila su opterećena ogromnim davanjima - praktično u visini od još jedne vrednosti auta, dakle duplo). Prosečna plata u SFRJ osamdesetih je bila analogna sa današnjih 400-500 eur. Problem je što se mi nismo mrdnuli od tog standarda, ni posle 30 godina, dok su neke druge članice SFRJ daleko ispred. Svet ne stoji. Osim Srbije, koja voli pomalo i da ide unazad.
Ovakve stvari liče na sabiranje baba i žaba,Da je (kojom srećom) opstao "Stojadin",znali bi koliko košta,bez šlepanja troškova za druge potrebe.Što je najvažnije,znali bi da li ga sirotinja prihvata.O mogućnostima kredita i ostalih povljnosti,izlišno je pričati.Ovako,tražili smo,evo nam !
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Danas bi Stojadin koštao oko 11.000 evra
Autor: Index.hr
Život
•11.08.2021.
•11:32 > 13:11
Komentari 11
Vlada
Vidoviti Limanac
Onaj stari nije moga sa novima da se meri. Na svemu su zakidali, loša plastika, jedino što ga je vadilo je bio tehnološki zastareo motor sa jednostavnim i jeftinim održavanjem....
Ako bi u kojem slučaju kvalitet bio kao ovog sa slike vredeo bi oribližno tih para pod uslovom da ima neki moderniji agregat.
Kerson
Sabahudin
Prešao 100000 bez problema
Prodao ga 2009
Da se još proizvodi kupio bih ga bez razmišljanja
NS
zastava pkrc
Cuo se kao bombarder. Zamislite samo kako idete od grada do grada sa tim strojem propalog komunizma. Ogluvis u roku od odmah. Akumulatore je jeo ko da ide samo na struju. Uvek si morao da imas punjac i kad dodjes sa posla da skines akumulator i punis ga. Kao sad telefon, osim sto su tad akumulatori imali 20kg. Kad istruli, macke se legu redovno, obija se dinarom, gepek mu je svedski sto za lopove.
Isao je dobro po snegu. Nekako je taj tim inzenjera znao da raspodeli snagu na tockove ravnomerno, al opet to su italijani a ne glupi jugoslaveni.
Grejac kad se zaglavi kao i gsp greje leti, zimi ladi. Idealno.
Farovi su iz tres horor filma i lose bacaju svetlo. Kupis jacu sijalicu sve super svetli, kao disko, al dzaba kad ti izgori instalacija. Zabice se zapale zbog vise struje koju vuce sijalica.
Pa skupo gorivo a slaveni hoce za dz, pa za gas. Pa atest pa curi, pa popravljaj, pa te vrate sa tehnickog jer nije 29cm vec mora 30cm od auspuha. Stojadin je napisao istoriju ovog glupog naroda.
Gnojko
Sava
Talac
Nije baš tako, uvek su kola bila skupa. Uvek je bilo potrebno najmanje 36 prosečnih plata za domaći novi auto niže srednje klase (Zastava 101). Jedino su se "Peglica" (Fiat 126p) i Trabant mogli kupiti za manje (cca 25 plata). Kola iz uvoza (ili "konsignacije" kako se tada zvalo, bila su opterećena ogromnim davanjima - praktično u visini od još jedne vrednosti auta, dakle duplo). Prosečna plata u SFRJ osamdesetih je bila analogna sa današnjih 400-500 eur. Problem je što se mi nismo mrdnuli od tog standarda, ni posle 30 godina, dok su neke druge članice SFRJ daleko ispred. Svet ne stoji. Osim Srbije, koja voli pomalo i da ide unazad.
Steva-NS
Uroš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H