Francuski grad Lion planira da na proleće smanji ograničenje brzine kretanja sa 50 na 30 kilometara na sat, potvrdio je za televizijski kanal France 3 gradonačelnik Gregori Duset.
Na Fruškogorskom putu prema Popovici postavljeno je ograničenje na 30 km jer ima dosta pešaka i biciklista. Većina vozača to ne poštuje voze i preko 100 tako da je pravi ruski rulet ići peške tim putem.
@Aleksa Moguće je da su Švajcarci glupi,nepismeni i neobrazovani,pa ne znaju šta rade u svojoj državi. Moguće je da će obići Bor,Smederevo,Obrenovac ili Beograd pa da kopiraju srpsku tehnologiju prečišćavanja vazduha.
Ukoliko je dozvoljeno 60 km/h kada se kolone formiraju, onda se vozi 15 ili 20 km/h.
Na slobodnim deonicama od 50, 80 ili 150 metara se diže na 60 km/h i tu se stvara najveće zagađenje.
Dalje, kada se u koloni vozi 60 km/h i dođe do spuštanja brzine kočenjem za svega 10 km/na čas, rezultat je da će sva vozila iza njega smanjivati brzinu na način da udaljenije vozilo više smanjuje brzinu i na taj način dolazi do zaustavljanja cele kolone (recimo 100-o ili 150-o vozilo će stati, a samim tim i svi iza njega).
U slučaju vožnje do 30 km/h to se dešava, ali u neverovatno manjem broju slučajeva.
Ovo su sve pokazale ozbiljne studije o saobraćaju.
Naučne studije davno urađene na zapadu su dokazale da kada automobil pri brzini od 60 km načas udari pešaka stepen preživljavanja je 20 procenata a pri brzini od 50 km na čas 60 procenata.Da bi ljudi razumeli o tome se radi.Smanjenjem brzina u urbanim sredinama se povećava bezbednost.Ljudski život je ipak najvredniji.
"U Cirihu je u najprometnijoj tranzitnoj ulici Rosengartenstrasse uveden tempo 30 km/h da bi se smanjio nivo buke,zagađenja,..."
Skeptican sam da se na taj nacin smanjuje nivo buke i zagadjenja .... saobracajnih nesreca sa tezim ishodom - to DA, ali >
Kad se vozis po gradu 30 km/h umesto kao nekad 60 km/h to znaci da duplo vise vremena provodis u kolima na putu od kuce do posla, a to znaci duplo veca (ili duza) guzva u saobracaju.
Nivo buke automobila je skoro isti na 30 i na 60, a nivo zagadjenja ce se sigurno povecati.
Najbolje da zabranite saobracaj,onda nece biti saobracajnih nezgoda.Evo otkrio sam Ameriku za tog gradonacelnika!
Dokon pop jarice krsti,dokon politicar stvara probleme.
Je nedavno!
NAravno, da nisu na ringovima, odnosno obilaznicama ogranicili na 30 km/h.
Totalno dobra ideja - sve je vise trotineta, biciklista, pesaka...
Kod nas bulevari sluze za izivljavanje. NA Rotkvariji u onim ulicicama voze kao na pisti! Samo smanjuj u kaznjavaj!
U Cirihu je u najprometnijoj tranzitnoj ulici Rosengartenstrasse uveden tempo 30 km/h da bi se smanjio nivo buke,zagađenja,na tom delu su instalirani radari i svi poštuju,osim naravno ponekog balkanca koji se pravi pametan pa ostane bez dozvole i par hiljada franaka. I naravno posećuje psihijatra 2x sedmično u naredne 2 godine o svom trošku,jer ima problem da shvati svoju poremećenost i nedovoljnu socijalizaciju u društvu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Lion ograničava brzinu vozila na 30 km/h
Autor: Hina
Život
•15.09.2021.
•08:12
Komentari 12
Bojan
A dokoni luzeri poput tebe tripuju da im je mesto za volanom.
NS
Banderaš
EvoOvako
Na slobodnim deonicama od 50, 80 ili 150 metara se diže na 60 km/h i tu se stvara najveće zagađenje.
Dalje, kada se u koloni vozi 60 km/h i dođe do spuštanja brzine kočenjem za svega 10 km/na čas, rezultat je da će sva vozila iza njega smanjivati brzinu na način da udaljenije vozilo više smanjuje brzinu i na taj način dolazi do zaustavljanja cele kolone (recimo 100-o ili 150-o vozilo će stati, a samim tim i svi iza njega).
U slučaju vožnje do 30 km/h to se dešava, ali u neverovatno manjem broju slučajeva.
Ovo su sve pokazale ozbiljne studije o saobraćaju.
Gavril
Aleksa
"U Cirihu je u najprometnijoj tranzitnoj ulici Rosengartenstrasse uveden tempo 30 km/h da bi se smanjio nivo buke,zagađenja,..."
Skeptican sam da se na taj nacin smanjuje nivo buke i zagadjenja .... saobracajnih nesreca sa tezim ishodom - to DA, ali >
Kad se vozis po gradu 30 km/h umesto kao nekad 60 km/h to znaci da duplo vise vremena provodis u kolima na putu od kuce do posla, a to znaci duplo veca (ili duza) guzva u saobracaju.
Nivo buke automobila je skoro isti na 30 i na 60, a nivo zagadjenja ce se sigurno povecati.
Djuri
Dokon pop jarice krsti,dokon politicar stvara probleme.
EvoOvako
NAravno, da nisu na ringovima, odnosno obilaznicama ogranicili na 30 km/h.
Totalno dobra ideja - sve je vise trotineta, biciklista, pesaka...
Kod nas bulevari sluze za izivljavanje. NA Rotkvariji u onim ulicicama voze kao na pisti! Samo smanjuj u kaznjavaj!
Banderaš
Sh
Djomla
x
biseri.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H