Mozda je u Nemackoj tako Ali kod nas kako vidim najgore su saobracajne nesrece sa mladim vozacima. Na uslovno desno ne staju ni mladji, niti na pesacki prelaz.
Mnogo je bitnije napomenuti da tamo vlada (naravno) efikasniji sistem od našeg, koji itekako kontroliše ko vozi. Za razliku od našeg, gde vam se produžuje dozvola u arbtrarnim razmacima, i npr sa 65 ste zdravi i dobijete produžetak do 70, a sa 66 se šlogirate i tako vozite, u Nemačkoj nema besmislenih kontrola na nekoliko godina osobe koja vas vidi prvi put u životu na tri minuta. U Nemačkoj, s druge strane, svaki lekar koji leči pacijenta ima zakonsku obavezu da kad mu se pacijent razboli od nečeg što ga oensposobljava za vožnju, obavesti nadležne da mu se povuče dozvola. Njihov sistem veoma efikasno i pravovremeno uklanja nesposobne za vožnju, mnogo efikasnije nego naš, iako nema besmislenih godišnjih kontrola.
, na glupave komentare sam i oguglao, vde se kuka kako gsp-ii kubure s vozačima kao i svugde u regionu pa buseve i tramvaje "moraju" da voze penzioneri i penzionerke, jer nema mlađih, a po komentarima vidim da i to ne valja. Možda najbolje da voze mlađi pomogućstvu pijani i drogirani, obaveno bey dozvole. Možda je to najprihvatljivije rešenje?
...a u 68 odsto nesreća bili su krivi upravo stariji vozači.
Treba videti koliki je udeo starijh vozača u saobraćaju s obzirom na starenje stanovništva u zapadnim razvijenim zemljama. Ako je taj udeo visok, onda je statistički sasvim normalno da je udeo starijih vozača u saobraćajnim nesrećama visok. Drugim rečima: udeo starih vozača u saobraćajnim nesrećama će biti sve veći i to je normalno. Isto je i sa starijim pešacima u saobraćaju.
Starijima od 60 uvesti godisnju kontrolu vida/sluha/refleksa, a svima preko 70 zabraniti da voze.
Poneki mozda i moze da prezivi na drumu, ali velika vecina ni sa 60 nije vise za voznju.
Pogotovo ekipa koja natanka jednom u 100 godina, pa krene u voznju sa neispravnim kocnicama, pregorelih stop sijalica, skrece bez zmigavca, a vozi bez paznje i bez mozga.
Taxi i cepaj.
Postovanje za starije Ljude ali kada me pokupi sa
semafora jer slabo vidi ili slabo cuje (bio sam u prilici da se derem da bi me deda uocio na uslovnom. a meni Zeleno ) ?
Bez obzira, Ideja je Odlicna i svi smo sigurniji.
Autobuski prevoz i dalje postoji i neka uzivaju u benefitu.
Jos jednom, Odlicna Ideja !
Bitno je napomenuti da se u Nemackoj test sposobnosti upravljanja vozilom obavlja samo pre nego sto se prvi put dobije dozvola. Od tog momenta dozvola vazi ceo zivot, nema produzavanja, nema kontrole vida, nema kontrole reakcije. Veliki broj ljudi od preko 85 godina i dalje vozi bez ikakvih ogranicenja.
U Nemačkoj se u penziju ide sa 67 godina. Ako su ti stariji ljudi (65+) sposobni da rade zašto ne bi bili sposobni i da voze? Ili možda bolje reći, kako neko ko nije sposoban da upravlja vozilom može da bude sposoban da obavlja posao npr. lekara, hirurga, medicinske sestre, vozača u gradskom prevozu,...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemačka pokrajina želi da stariji ne voze: Daje im besplatan javni prevoz ako se odreknu vozačke
Autor: Revijahak.hr
Život
•24.11.2021.
•09:31
Komentari 10
Ja
@Marko
Ns
meni je
NIno
Treba videti koliki je udeo starijh vozača u saobraćaju s obzirom na starenje stanovništva u zapadnim razvijenim zemljama. Ako je taj udeo visok, onda je statistički sasvim normalno da je udeo starijih vozača u saobraćajnim nesrećama visok. Drugim rečima: udeo starih vozača u saobraćajnim nesrećama će biti sve veći i to je normalno. Isto je i sa starijim pešacima u saobraćaju.
Ahab
Poneki mozda i moze da prezivi na drumu, ali velika vecina ni sa 60 nije vise za voznju.
Pogotovo ekipa koja natanka jednom u 100 godina, pa krene u voznju sa neispravnim kocnicama, pregorelih stop sijalica, skrece bez zmigavca, a vozi bez paznje i bez mozga.
Taxi i cepaj.
Bela
semafora jer slabo vidi ili slabo cuje (bio sam u prilici da se derem da bi me deda uocio na uslovnom. a meni Zeleno ) ?
Bez obzira, Ideja je Odlicna i svi smo sigurniji.
Autobuski prevoz i dalje postoji i neka uzivaju u benefitu.
Jos jednom, Odlicna Ideja !
Marko
Bela
Stariji
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H